Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 datteren min fyller snart 4 år. Hun begynte i ny bhg for et halvt år siden fordi vi flyttet. Det er kun 3 barn til som er født samme år om henne i denne bhg, to jenter og en gutt. I tillegg har vi blitt godt kjent med to nabojenter som er søstre. Tenkte å invitere de to jentene fra bhg og nabojentene. Vi kan invitere de jentene som er et år eldre også, men da blir vi litt mange. Jenta mi sier selv at hun kun vil be de to fra bhg. Bør vi forresten be den ene gutten også som er født samme år?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg synes absolutt at dere bør invitere gutten om er født samme året som jenta di. Om alle bare inviterer jentene så blir jo ikke den stakkars gutten bedt i en eneste bursdag han da. Så be han, de to nabojentene og de to jentene fra bhg som er like gamle som jenta di. Det holder i massevis:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Ja som de andre sier det holder. Jeg ville også invitert han gutten i bhg.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Takk for svar. Da inviterer vi også den ene gutten. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå