Gå til innhold

2,5 km til buss-stopp uten bil. flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 2,5 km til buss-stoppet der vi skal flytte.. trodde vi skulle flytte mer sentralt, men hus på 60 kvm oppe og 90 kvm nede. pluss stor hage +++

huset er fra 2001. vi måtte bare slå til..

der vi bodde før var det bare 500m mindre i avstand til buss-stoppet.

men her slipper vi nysgjerrige huseiere også.. er som å ha vårt eget..

samme pris på det huset som en på 60 kvm nærmere byen.. de som leier ut skal bruke den når de flytter ned hit om 3 år til.

må si jeg er meget happy.. sjøutsikt og alt :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo takk, her også. 2,5 km til buss-stoppet og veldig dårlig med busser. Men jeg er blitt en racer på å gå da. Jeg går glatt 6 km til venninna mi, og selvsagt de 6 km tilbake igjen. Jeg har planer om å gå til ei venninne som bor 12 km unna, må bare vente på litt bedre føre.

Det største problemet er egentlig å få vesla til å ligge så lenge i vogna, så jeg må gå akkurat når det er tid for henne å sove.

Ellers trives jeg veldig godt med å bo usentralt. Har et lite småbruk og jeg trives i mitt lille hus i skogkanten :-)

Skulle gitt mye for havutsikt men her på innlandet er det vanskelig å få til.

Skrevet

Eh... Buss.... hva er det? Her vi bor er vi i alle fall avhengige av bil.

Husene her er ganske "billige", så vi har stort hus da:) De blir en prioritetsak egentlig. Vil man bo mindre sentralt blir det ofte et mindre kollektivtrafikk tilbud også:)

Skrevet

Her er det 5 km til nærmeste buss stopp =)) det sier seg kanskje selv at vi har to biler =))

Skrevet

He he tenkte akkurat jeg skulle skrive det, "buss hva er det?" men noen kom meg i forkjøpet. Her er bussen den som kjører ungene til og fra skolen.

Skal du ta bussen til de sentrale områdene kan du bare begynne å gå. Det er 2 mil og den går vel 1 eller 2 ganger til dagen.

Der som jeg bodde før var det sånn at hvis du ikke rakk bussen når du skulle til båten så fikk du vente til neste dag eller ringe som snille som kunne kjøre deg =)

Du får se på det som god trim. Jeg gidder ikke gå 20 meter til postkassen en gang jeg, venter til jeg skal ut med bilen. Knis knis =)

Skrevet

3 km til bussterminalen hvor det ofte går busser (1 gang i timen), 1.5 km til et busstopp hor det går busser hver tredje time.

Såååå... vi har to biler, hehe. Men selvsagt takket mannens bil for seg i morgest, så til over helgen har vi bare en bil. Ganske greit at bilen røk i nattuken hans, for da holder det med en bil.

Skrevet

er såå verd å bo på en så rolig og stor plass stedenfor å bo rett med trafikken..

rett med sjøen og masse sol i en stor hage.. blir såå herlig til sommeren :D:D:

digg at det er peis og stort badekar.. det kommer ikke jeg over.

på badet oppe var dt sånn skittentøyskurv med hul i ned til vaskerommet hehe. så trenger en ikke gå ned med hver minste ting hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...