mitt-skjønne-trekløver Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Her er det onsdagene, og har inntrykk av at det er det mange steder, i alle fall i nærheten av oss...
solemio Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Det er på sånne ting jeg merker at det er greit å bo på Sørlandet.... Her er det tulipanknoller og visne snøklokker som er i skuddet! Men utedagen er på tirsdager i første klasse, hvis det var sånt vi mente? Og fotballkampene er onsdager....
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 Hehe, ja det er forskjell på hvor i landet man bor.... Her har vi nok ennå noen skirenn igjen før sesongen er over Det jeg snakker om er skirennene som idrettslaget arrangerer hver uke. Skolens utedag er torsdag her:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Her er det vel 2 skirenn før sesongen er over. Er onsdager her og.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Teller rulle ski eller sparke sykkel haha... Har vel hatt ei uke med snø her i år.. Og det var storveis.. Men føler det er lenge siden nå.. Og blir nok ikke mer heller.. Var mye mye mer snø når jeg var ung (yngre) hehe. Da husker jeg vi gikk mye på ski om vinteren. Nå har ikke barna mine ski en gang. Ingen vits det til ei uke med litt snø i løpet av året..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå