solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg er vikar i pr nå, 3 bhg og trives veldig godt =) Dvs den ene bhg er jeg også jobbsøker da de holder på å bygge ny stor bhg. Denne søkte jeg på allerede i høst, lenge før utlysning av stilling. Så, i januar, ble jeg spurt om å være vikar der i 3 uker og skulle se på perioden som et langt intervju. greit nok, jeg takker ja og er glad for å kunne vise meg frem =)) Der møter jeg en annen vikar som også akkurat har begynt og hun har ikke søkt fast jobb der. Nå venter jeg fremdeles på svar (jeg har "mast" flere ganger) men hun andre ble bare tilbudt fast jobb uken etter at jeg var ferdig med de 3 ukene der... Er så skuffa og lei meg over det at jeg veit ikke hvor jeg skal begynne en gang. De vet jeg jobber i andre bhg hele tiden og er nesten "ettertrakta", har jobba hver dag i 6 mnd og nesten 60-80% før det, kun som vikar. Har bare fått masse positive tilbakemeldiger hele tiden på hvordan jeg jobber med både ungene og hvordan jeg gjør praktiske ting og at jeg fungerer godt med de andre ansatte =) Måtte bare ha en god utblåsning!!!!
♥binna♥ Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Høres ut som de har foretrukket den andre vikaren framfor deg. Hvis du synes dette er urimelig, eller lurer på hvorfor ikke du har blitt tilbudt stillingen, er den eneste måten å finne det ut på å stille spørsmålet til lederen som har tatt avgjørelsen. Spør hvilke kvalifikasjoner de mener du mangler og hva du evt kan gjøre for å være mer attraktiv. På denne måten får du også signalisert at du er er interessert i en stilling senere.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 Ja, jeg har tenkt til det ... må bare vente til irritasjonen er over slik at jeg ikke blir ufin mot henne... for det er jo det siste jeg vil... =)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå