WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 ...når pappaen kom og hentet datteren vår på 3 år i bhg var hun gjennomvåt fra tåspiss til midt på låret og fra fingertupp til litt over albuen... Hun hsdde sittet i vann/lekt mye med sølevann i dag, og det er ikke meg imot egentlig..men når jenta klager over at hun er kald når han kommer og bhg-personalet spør (etter at de var inne og skiftet før de gikk hjem) "var hun våt? jeg sjekka for en liten stund siden - da var hun tørr." TENK DET TROR JEG AKKURAT SÅÅÅÅ LITE PÅ! Foten hennes så ut som hun hadde vært et par timer i basseng.... Rumpa på både dress og alt hun hadde under var knusktørrt, så vannet har kommet inn ved åpningene: strikkene rundt håndleddet og over støvlene. Er det ikke da kanskje på sin plass å si at det ikke er så greit å sitte lreeenge i vanndammer - men heller leke med alt vannet på andre måter?? Våt årstid - I know... Mange barn å passe på - jada, men.... Og når de spør "var hun våt??" med litt sånn "nei, det må ha skjedd de siste to sekundene" så blir jeg litt irritert...er jeg urimelig eller??
dansejentes mamma Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Vi har jenta i ull fra innerst til nestytterst, Ull varmer nesten like godt om det er gjennomvått. Lite tips fra Bergen der.....
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Nei, synes ikke du er urimelig! Når de spør på en måte sånn at de liksom "bryr seg".... Fadderbarnet mitt gikk en hel dag i bhg med samme bleie! Og da vet de dette pga at de har vanlige bleier i bhg, og trusebleier hjemme! Makan... Så det skjer nok glipper! Men alle barn bør sjekkes litt oftere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå