trollmor13 Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Hei. Min kjære sønn (tenåring) sa idag at hvis han skulle hatt søsken, så burde de ha kommet for noen år siden. Og der satt jeg og humret!! Han vet jo ikke at mammaen hans er gravid nå. Mitt spørsmål er da; er det noen som har "to" enebarn. Og hvordan taklet deres eldste (tenåring) og få en baby i huset? Skal til legen imorgen på min første sjekk. Men jeg tror jeg er ca 7 uker på vei. Men det får jeg jo vist imorgen:)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg har ikke så store barn selv, men ble selv storesøster når jeg var 12 år. Det gikk veldig greit, og jeg storkoste meg=) Jeg hadde en sterk følelse på at mamma var gravid før de fortalte det, så det kom ikke som noe sjokk på meg... Var veldig engasjert i svangerskapet og leste bøker om svangerskap... Var veldig stolt storesøster også=) Min lillebror som da var 10 år taklet det også veldig fint, selv om han hadde hatt store problemer med at mamma og pappa hadde skilt seg og at mamma giftet seg på nytt... Det går nok fint=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå