Gjest Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Var til legen idag, da jeg enda ikke har fått mens tilbake etter MA i begynnelsen av jan. Fikk da disse tablettene,som skal få mens i gang igjen. Noen som har brukt disse? Greit å høre andres meninger og erfaringer om hvordan de virker Takknemlig for svar
Maja Mim Peter og twinsa Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Ja, har brukt de for å få igang en mens. Har ikke hatt noen bivirkninger av de. Fikk mensen mellom 2 og 4 dager etter siste tablett. Fungerte i alle fall greit for meg. Lykke til! Trist med MAèn din, mistet selv i SA i midten av februar og håper så veldg på å bli fort gravid igjen...
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Huff,ja det er ikke greit å miste!! Ønsket om å bli gravid er jo så stort også,så det er skikkelig nedtur å miste... Trodde man kunne få mens tilbake,samtidig som man går på disse også jeg?eller er det mest vanlig å få den tilbake etter endt pillebruk? Håper dette går unna i en fei,så vi kan begynne å prøve med en gang. Masse lykke til til deg også!! Så krysser vi alt vi har,for en spire i magen
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Men hvordan ble det med EL etter siste mens nå da? Tester du med el-tester, eller vet du sånn ca når du har det?
Maja Mim Peter og twinsa Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Jeg har gått på Pergo kur etterpå, så vet ikke helt hvordan det er med EL uten Pergo etterpå..Kanskje noen andre som vet...
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Oki,men takk likevel at du tok deg tid til å svare da Noen andre som har erfaringer med disse??
netteee Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Æ har tatt dem 2 eller 3 ganga.. Fikk helt sinnsyke menssmerter Håper æ slipper å ta dem flere ganga..
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Hmm... håper ikke jeg får det!! Er veldig plaget med menssmerter til vanlig også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå