Gå til innhold

kan dere se på denne testen for meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok de to svakeste i går kveld: 10dager etter eggl. og den siste som er sterkest tok jeg på morgenen i dag, men alle testene dukket det ikke positive (skyggestrekene) opp før etter en halvtimes tid når jeg gikk for å sjekke igjen.. er dette bare skyggestreker eller kan jeg være gravid??? noen som har erfaring med disse strimmel testene??

HJEELP

link her:

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/445876

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med strimmeltestene dessverre..

De er ikke gyldige etter 10 min de som alle andre tester vil jeg tro..

Hadde tatt en digital-test om jeg var deg =)

Lykke til =)

Skrevet

Hadde det samme som deg. Noen dager etterpå var de neg :( Og ikke gravid nei :(

Men sender deg masse håp :)

Skrevet

de så pos ut, og du er nok gravid oxo men ikke hyl ut før du får en ordentlig pos test, sånn innen 5min..

lykke til=)

Skrevet

Klart du kan være gravid, men testene er jo ugyldige etter så lang tid. Samme skjedde meg forrige måned, og jeg var ikke gravid. Men da var strekene så svake at det ikke kom med på bilde en gang..

Men ta en test med morgenurin om et par dager eller noe da vettu, så kanskje du får et resultat du liker:) Lykke til:)

Skrevet

Jeg tok akkurat den samme testen når jeg var ca 11 DPO, på kvelden. Min var nok bittelitt sterkere, men jeg tok en ny (CB) 3 dager etterpå og den var klart positiv :)

Skrevet

Da jeg ble gravid hadde jeg samme type tester som deg, de første var helt hvite, men så på de senere på dagen og da var det kommet svak strek. Etter noen dager der alle testene var veldig svake, men dog positive, tok jeg en CB digital og den var også positiv. Ser at andre har andre erfaringer også, så er nok lurt å teste med en digital etterhvert. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...