Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Hva er greia med Hotel Cæsar-karakterene på facebook..? Ser mange som har dem som "venner". Er det produksjonsselskapet som driver disse profilene, eller er det en del av å gjøre serien mer 'virkelig' eller hva? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Hehehehe..... Er det sant?? Har du søkt etter de karakterene eller...?
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Ja, en kompis av meg viste meg det, iallefall. Men jeg vet ikke om de er ekte.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Vil nå si at de som legger til cæsar-folk som venner er en smule rare....
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 HI her :-) Nei, har ikke søkt etter dem, men noen av mine ungdomsskolevenninner får stadig opp 'updates' om at den-og-den-Anker-Hansen skrev sånn og sånn og la til bilder. Veldig merkelig... Men jeg er bare nysgjerrig, forstår ikke helt opplegget, så blir glad for svar som kan stille min nysgjerrighet :-D Og legger Hotel-Cæsar-fans bare til alle disse og får automatisk "ja", eller hvordan er det?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Er nok bare"vanlige" personer med tulle profiler. akkurat som at folk er påskeharen å julenissen der inne ol.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Tenkte først det jeg og da jeg las dette, og at det må jo bare være tulle-profiler det er snakk om. Men gjorde et kjapt søk nå på "Anker-Hansen", og selv om jeg ikke følger med på serien så ser det ut for meg som om det er absolutt alle klan-medlemmene som har profil, så det virker så organisert. Så nå ble jeg og nysgjerrig her! Ingen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå