Gå til innhold

Dere som har peiling på Hotel Cæsar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med Hotel Cæsar-karakterene på facebook..? Ser mange som har dem som "venner". Er det produksjonsselskapet som driver disse profilene, eller er det en del av å gjøre serien mer 'virkelig' eller hva? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe..... Er det sant?? Har du søkt etter de karakterene eller...?

Skrevet

Ja, en kompis av meg viste meg det, iallefall. Men jeg vet ikke om de er ekte.

Skrevet

Vil nå si at de som legger til cæsar-folk som venner er en smule rare....

Skrevet

HI her :-)

Nei, har ikke søkt etter dem, men noen av mine ungdomsskolevenninner får stadig opp 'updates' om at den-og-den-Anker-Hansen skrev sånn og sånn og la til bilder. Veldig merkelig...

Men jeg er bare nysgjerrig, forstår ikke helt opplegget, så blir glad for svar som kan stille min nysgjerrighet :-D

Og legger Hotel-Cæsar-fans bare til alle disse og får automatisk "ja", eller hvordan er det?

Skrevet

Er nok bare"vanlige" personer med tulle profiler. akkurat som at folk er påskeharen å julenissen der inne ol.

Skrevet

Tenkte først det jeg og da jeg las dette, og at det må jo bare være tulle-profiler det er snakk om. Men gjorde et kjapt søk nå på "Anker-Hansen", og selv om jeg ikke følger med på serien så ser det ut for meg som om det er absolutt alle klan-medlemmene som har profil, så det virker så organisert. Så nå ble jeg og nysgjerrig her!

Ingen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...