Gå til innhold

hva mener dere? ang bordpynt/dekorasjon til konfirmasjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er til en gutt som er fotballfrelst.

så da tenkte jeg:

Hvite/offwhite duker. en grønn løper som legges på midten av hele bordet. dekkes med helt hvite tallerkener og høye alà vinglass. lager vifte av grønne servietter. som bordkort tenkte jeg og kjøpe fotballer som de har på kid å lime navnene på. (vaskekluter inni ballen). som blomster tenkte jeg og kjøpe litt store grønne ''gressballer'' i plast. de har de sikkert på alt av blomsterbutikker o.l. spraylaggere de hvit og lag fotballmønster på dem. fordele de på bordet. blir plassert på den grønne løperen. å ellers blir det blanke lysestaker med sand og telys i..

høres dette domt ut? blir det for barnslig for en konfirmant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes kanskje pynten hørtes ut til å passe bedre til en 10-års barnebursdag..?

Skrevet

det va det jeg også tenkte på..konfirmanten ønsket ingen blomster,så derfor var det dette kom opp..

Skrevet

Kan kanskje finne noen fine lys (flytelys?) og noe fint til å strø utover bordet? Fine steiner? Skjell? Mye annet enn blomster man kan pynte med:)

Men om han selv hadde sagt at han ønsket fotballpynt hadde jeg gladelig gått for det altså. Det er jo hans store dag, men i utgangspunktet synes jeg det hørtes litt barnslig/bursdagsaktig ut for en konfirmasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...