prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg har tatt 3stk tester nå.. to i går kveld og en på morgenen i dag.. jeg er i dag 11dpo.. alle testene har vært negative med en gang jeg har sett på de, eller.. den på morgenen i dag så ut til å bli svaak positiv mens jeg hadde sett på den lenge.. men alle disse tre testene har blitt positive alt fra en halvtime til en`time etter jeg har testet meg.. har tatt en test å sett på den senere og da er de svaakt positive, men rosa streker.. er det en svakhet med disse eller kan jeg brått være gravid?? Noen som har erfaring med dette?+
Karma! Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 samme her :-(( holder på å bli gaaaal må bare smøre oss med tålmodighet... teste igjen i morgen tidlig eller fredag.. hcg dobler seg jo etter 48 timer.. MEN sånn var det sist gang oxo- fikk ikke pos test før 17dpo hadde da tatt mange tester, og heve di etter 5min.. men da jeg skulle hive søpla var alle pos, de hadde alså blitt det etter tiden var ute.. så det er et håp..
Carasnella Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Hehehe, hvorfor i all verden tar du 2 tester på en kveld? Jeg fikk "falsk" positiv test forrige pp. Testen fikk en svaaaaaaaaaaaaaaaak strek etter en times tid eller noe sånt. Måtte vri og vende på testen for å se streken. Men var ikke gravid. Kast de gamle testene du og ta en ny en dag du kan bruke morgenurin Lykke til!
Oktober-barn Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Hei! Jeg brukte også billige tester fra internett når jeg prøvde å bli gravid. Plutselig en kveld såg jeg en bitte liten svak antydning til en ekstra strek. Før hadde det ikke vært noen antydning til noen strek, men nå var det en veldig svak en. Ble så ivrig at jeg måtte ta en til. Og den viste det samme, en veldig veldig svak strek. Så jeg måtte bare smøre meg med tålmodig å vente et par dager for å ta en ny test, di dagene var laaange. Og da jeg endelig turte ta en ny, var streken kjempe tydelig!! Så nå er jeg gravid, snart 3 mnd på vei!! Har vært hos legen og fått bekretfte det og=) Lykke til og håper det ordenr seg for dere også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå