Gå til innhold

Gratis pakker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har vært på apoteket og fått en sånn gratis pakke der, men jeg har hørt at det er fler steder vi kan få det... noen som vet hvor? og hva vi må ha med for å hente, jeg trengte ingenting for å få den pakken fra apoteket, de så jo at jeg var langt på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan få fra de forskjellige bleiemerkene, pampers og libero. Du kan også få fra Rimi. Hørt at denne pakken er veldig bra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå på www.apotek1.no så må du registrere deg, skrive ut kvitteringen og du får pakken på apoteket, rimi.no ..så får du det i posten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

 

Som skrevet er det flere pakker du kan få:

 

Apotekenes babypakke; fra flere apotek-kjeder. Gå inn på nettsiden til for eksempel Vitus Apotek, Apotek1, Allianse Apotek og finn babypakke-ikon; fyll ut skjema og print ut siden. Denne gjør at du kan få pakke på ditt valgte apotek :-)

 

Bleiebøtte fra Angelcare, fyll ut skjema på nett, og print ut, hentes i butikk til for eksempel Reflex.

 

Rimi babypakke med varer for en verdi av 250,- til 0-6 mnd og 250,- for 6-12 mnd. DU får vite ca hvilken uke din lapp kommer utifra din termin. Masser av flotte ting oppe - virkelig verd å få med seg. Gå inn på Rimi.no og registrer deg, du får en "rød papp-tåteflaske" i posten som leveres på din valgte Rimi butikk og ut går du med en innholdsrik pakke!

 

Weleda minivareprøve-pakke får du hvis du registrerer deg hos dem. Kan kjøpes på helsekostbutikken for 69,- eller altså fåes gratis mot tilsendt lapp.

 

Ellers har du jo Go'boken som har lapp i gravideboken "til mor/til far" her kommer en pakke i posten med litt gaver, og en Rema1000 gratis bleiepakke..

 

Lykke til !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...