M og Lille E Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Den siste uken har jeg mistet mer og mer følelsen i huden rundt navlen - nå er det et område på ca 10 cm der jeg praktisk talt er helt følelsesløs. Er dette vanlig? er i uke 36, så magen har jo strekt seg en del i det siste - regner med at det er derfor. Hadde bare fint å høre fra noen som vet at dette ikke er noe å bekymre seg for:-)
randirekkverk Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Om det er noe å bekymre seg for, det vet jeg dessverre ikke! Men jeg har det akkurat likt deg, og er også i uke 36. Har valgt å ikke bekymre meg jeg i hvert fall, tenker at det bare er huden som er så strukket. Jeg har heller ingen følelse, og jeg får helt "panikk" om noen nærmer seg magen min, for det er så ubehagelig (faktisk nesten litt vondt) å være borti. Jeg stemmer for at vi ikke skal bekymre oss! Men hører gjerne fra andre som vet mer!
M og Lille E Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2009 Så godt å høre at det er noen andre med det samme ihvertfall:-) Har forsøkt å google litt, men finner ingenting om det... Nå er området uten følelse faktisk også blitt større - tror jeg må spørre jordmor på neste kontroll ihvertfall. Ingen andre som vet?
Ooops I did it AGAIN Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Har et område rett under ribbeina på høyre ide som er numment/følelsesløst. Det samme skjedde i første svangerskap. Akkurat samme sted, men hadde glemt det til jeg kjente det på nytt:) Forsvant etter fødselen..
091179 Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Hei på dere, jeg har det samme - ingen følelser rundt navlen min. Har snakket med jordmoren, og hun sa at dette var ikke noe farlig, det er huden som vanligvis sitter tett rund navle og ikke på overflaten og den er såpass strukket at følelsen avtar de siste ukene før fødsel. Jeg har til og med brent meg på en varm panne mens jeg laget mat, uten å skjønne det før en god stund etterpå : /
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå