Gå til innhold

Hva syns du om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde det vært mitt hus ville jeg bygd arken helt ned eller kuttet den ut.. så ut som den hang i løse lufta.

men utenom det var det et flott hus =)

Skrevet

Synes det så helt greit ut:)

Liker selv best hus som har inngangen på hovedplan. Så ville nok ha hatt inngangen på ande siden, siden huset er for kupert terreng.

Siden det var så få soverom så ville jeg nok ha sastset på å la de ha soverommene og at de brukte kjellerstuen når de hadde venner på besøk. I tillegg kan det være greit å bruke det til gjesteværelse om dere får besøk, iom at det ikke var andre gjesterom:)

Skrevet

fint hus=) jeg ville ikke tatt bort kjellerstua... når ungene blir større har de et eget sted og ta med venner hjem osv.

Skrevet

Den arken ville vi ha bygd helt ut ja, og så laget et vindfang.

Det er 7,5 år i aldersforskjell mellom barna våre, sånn at de nok vil ha større utbytte av store rom enn en felles kjellerstue, ser for meg spetakkel og krangling med en stue på deling liksom. ;o) Ungene har sovesofa som kan brukes til evt gjester. Inngang i 1. etg er ikke aktuelt, da må vi gå rundt hele huset for å komme inn.

Egentlig vil jeg ikke ha et hus med sokkel, men det var visstnok det beste alternativet på den aktuelle tomta.

Skrevet

Vi vil også bygge fast en garasje i huset. :o)

Skrevet

Hva skjedde med det huset du viste i går? :)

Skrevet

Viste seg at tomta var for skrå til et sånt hus, dessverre.... :o(

Skrevet

ååååå.......... Så dumt. Men er mange fine hus å velge i da! :)

Skrevet

Jeg blir rent missunnelig her jeg sitter. Huset var kjempe fint:) Særlig walk in closet på soverommet, som gikk inn i badet:)

Bare sånn av nysgjerrighet, hvor mye regner dere med å bruke for å bygge et sånt hus?

Skrevet

Vet ikke, vi skal i samtale med han som eier tomta når vi har bestemt oss for tomt, så kommer vi fram til en samlet pris sammen med han. Vi håper på rundt 3,1 mill. :o)

Skrevet

Likte huset kjempegodt, kunne godt ha tenkt meg det huset istede for det vi har nå, da dette passet perfekt med vår tomt, og løsningene var bedre enn den vi har.

Hadde bygd arken helt ned da ;-)

Drømme, drømmme...

Skrevet

Utrolig fint hus, kjempefin løsning med bad/walk-in-closet/soverom. Ellers ville jeg gjerne hatt inngangspartiet på hovedplanet. Ville beholdt kjellerstua som oppholdsrom for unger eller gjesterom.

Skrevet

Jeg får ikke opp siden...

Hva kan jeg gjøre for å få den opp? Har lyst å se huset.... :)

Skrevet

Vet du hvor stort huset er, langt/bredt?

Vi holder på å planlegge å bygge om vårt hus, og det ser ut som det er i samme størrelse, og den planløsningen har jeg lyst til å kopiere, for den likte jeg!

Blir med altan på 3 sider av huset evt da?!

Å nå ble jeg gira ;-p

Skrevet

Den er 12,4 + 9,1 m. Blir med altan rundt hele huset nesten, bortsett på baksiden. :o)

Skrevet

Veldig fint hus! Enig i å bygge ut arken litt, den ser litt "halv" ut.

Jeg ville IKKE laget to store soverom, 10.4 kvm er ikke SMÅ rom, det er helt passe for barn. Kjellerstua vil være gull verdt når barna blir større. BEHOLD DEN!! Hehe..

Skrevet

Huset vårt er nå ca. 7 * 15 meter da, så er ikke så langt fra det da!

Vet du pris ca?

Skrevet

Jeg ville kanskje byttet om på stue og kjøkken. Fint å ha arken som en del av stua. :)

Skrevet

Dette huset kan også bygges på skrå tomt,men da forutsettes det at dere skal ha kjeller.

Skrevet

Det er ett sånt hus bygd opp der vi bor...

Vi hadde litt lyst til å kjøpe men glad vi ikke gjorde det.. Huset er lang fra så fint i virkeligheten,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...