Gå til innhold

Ekkelt bleieskifterom i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte skifte på snuppa før vi dro hjem fra barnehagen i dag, og det rommet er rimelig ekkelt. Ikke hadde de flere håndklær igjen (som de ligger på), og mattene ( fra ikea, oppblåsbare) var også skitten, med masse rusk på.

Alle var ute i finværet, men før jeg fikk begynt å skifte, kom en ansatt med et annet barn som trengte bleie. Jeg spurte hvor jeg fant håndkle som barna ligger på, og fikk da svar at det var tomt. Det gikk en stund før hun gikk for å finne flere.

Det ene håndkleet som lå på matten, var grisete og ekkelt, og så ut som rester av en eller annens bæsj.. ekkelt var det uansett.

Hun unnskyldte det med at det ble slik på slutten av dagen, men er det holdbart? eller er det bare jeg som er litt for fin på det? hehe

En annen mor reagerte på at de skiftet bleier på ungene overalt,, i gangen og ellers rundt omkring på avdelingen. Dette har ikke jeg reagert så mye på da, men jeg likte rett og slett ikke det rommet de skifter bleier på..

Synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp med leder, totalt uakseptabelt med all smittefaren i barnehagene i dag. Var det hansker eller håndsprit der da?

Skrevet

ja de har begge deler, men synes likevel det var ekkelt..

Skal i møte med lederen neste uke, så tenkte å ta det opp da.

Skrevet

ja, det synes jeg du skal gjøre, for sånn skal det ikke være. Er så ekstremt mye smitte for tida rundt om så de må ha skikkelig rutine på hygienen i barnehagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...