Gå til innhold

Hvem har fått selvangivelse og hvor bor du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig ama,hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fått, bor i landets nordligste fylke. Og siden jeg først svarer på dette innlegget kan jeg jo skrytende fortelle at vi fikk tilbake 47 000,- til sammen. ;oD

Skrevet

jeg fikk selvangivelsen på mandag, og bor i Trondheim. samboeren min har ikke fått den ennå.

Skrevet
:) så moro, kos dere:)
Skrevet

oki:) venter på min og sambo sin. Bor i oppland, men her har ikke noe kommet enda.. utålmodig sa du? Håper bare det går rette veien..

Skrevet

vi har ikke fått, i oslo

Skrevet

Vi har ikke fått, Telemark

Skrevet

Vi fikk i går, Stavanger :)

Skrevet

har ikke fått, øvre romerike - akershus

Skrevet

Bergen, vi har ikke fått.

Skrevet

Er det noe å skryte av at man har fått mye igjen på skatten da?

Betyr jo bare at du har betalt inn for mye skatt.. det er jo dine penger, det er ikke en gave fra skatteetaten liksom....

Skrevet

Det var jo bare på tull da, herrefred. ;o)

Skrevet

stavanger her,ikke fått...venter i spenning ved postkassa hver dag hehe..

Skrevet

Selvangivelsene sendes ut nærmest alfabetisk, min bror går med posten og han har tatt kun de som har etternavn fra A til D i dag og siden de har en frist med og ha de i postkassen så trenger de strengt tatt ikke og utlevere de hver dag for det er jo enorme mengder! På små steder kan jeg skjønne mange får de med engang!

Skrevet

jeg har ikke fått, bor i trondheim. kompisen min som har etternavn på j har fått,men ingen andre jeg kjenner da som har etternavn på både a,e,h osv

Skrevet

Har hørt de begynner å sende ut i nord først, og så går nedover..

Vet ikke om det er riktig, men flesteparten av de jeg har sett har fått igjen de bor i nord..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...