Gå til innhold

Hvor mange dager igjenn,onsdag 18.mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jah..hvor mange dager har dere igjen idag da jenter?:)

Jeg har 134dager:D begynner å nærme meg nå føler jeg..gleder meg mer og mer=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 122 dager igjen!! Storkoser meg med magen min :-D Og gleder meg veldig til å se lille nurket <3

Skrevet

så heldig du er da:) enda kortere tid enn meg:p

vet du hva slags kjønn d er?

Skrevet

170 dager igjen... Syns heldigvis at tida går fort.. kjenner mer og mer liv og kraftigere... Har kjent det neste kver dag fra uke 13 nå er eg 16+0 og kjenner det ganske godt...

Skrevet

Har 170 dager igjen jeg og! :) Synes også at tida går fort, men har vært en liten periode med "dødtid" i d siste..Har enda ikke kjent noen smådult eller bevegelser..:/ Å skal ikke på ultralyd før om nestn 3 uker, i min 19 uke.. Men artig at du(alexandra_06) har begynt å kjenne liv da! :D Første gangs elr?

Skrevet

186 laange dager igjen her. lovet meg selv å slappe av å nyte dette svangerskapet, men nå vil jeg bare at tiden skal gå kjempefort!!:)

Skrevet

127 dager igjen.. å nå begynner tiden heldigvis å gå fort..

Deilig å kjenne masse liv i magen hele tiden... er 22+1 i dag og venter en liten gutt:)

Skrevet

126 dager igjen! Synes det går kjempetreigt her eg... Men kanskje fordi det er førstemann. he he

Gleder meg ihvertfall til å se nurket!

Skrevet

175 dager her :-D ved godt mot enda, føler jo meg ikke gravid i det hele tatt, bortsett fra liten mage og den trettheten da...

Skrevet

187 dager igjen og er i topp form! Jeg heller føler meg ikke gravid så gleder meg til jeg begynner å få mage og kjenne babyen sparke :)

Skrevet

107 dager igjen og har begynt å grue meg ! usj

Skrevet

Hei! Jeg har 133 dager igjen.. tiden flyyyyyr.. :D

Skrevet

194 dager igjen. Lenge igjen, men det syns jeg egentlig er helt greit. Gleder meg til jeg begynner å få mage:)

Skrevet

139 dager igjen, med en liten gutt!

lykkelig mamma til et aktivt (!) troll i magen...

Skrevet

jeg har 175 dager igjen...

går sakte men sikkert nedover.. :)

Skrevet

har "bare" 88 dager igjen, det går fort framover, men gleder vårs veldig til å se jenta vår:)

Skrevet

Jeg har 179 dager... synes det går sååå tregt. Gleder meg skikkelig. Har enda ikke vært på ul og skal ikke vite hva det blir. Spennende altså :)

Skrevet

100 dager igjen til termin i dag:) Gleder meg så til jenta vår kommer! Begynner å ha alt klart også nå.

Skrevet

132 dager ! Tida har gått så utrolig fort den siste tiden, sikkert fordi jeg ble kvitt den ekle kvalmen i uke 15...

Nå smelter snøen ute og jeg føler at tiden mot sommeren går fort, gleder meg!!! :OD

Skrevet

Hurra hurra hurra..... 100 dager igjen i dag!! :)

Skrevet

157 dager igjen:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...