Tingeling27 Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg er nå i uke 8, men jeg har ingen mensmurringer lengere og er faktisk ganske lenge siden jeg har hatt det når jeg tenker etter...føler ikke magen har vokst noe heller og det burde den vel snart begynne med?? Jeg var på ul for en uke siden og da så vi ett bankende hjerte og alt sto bra til...men nå begynner panikken å komme da jeg har mistet i MA i uke 8 tidligere...da så jeg også ett bankende hjerte først...blir så engstelig...skal tilbake på ul om en uke...så er vel bare og smøre seg med tålmodighet... men er det noen av dere som ikke har så mye murringer og hvor magen ikke har vokst noe særlig enda?? da jeg gikk gravid med datteren min syns jeg buksene ble trange allerede i uke 8-9....??
Tidemann Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 kjære deg...(lurer på om ikke vi har snakket før..?) ikke uro deg,nå har du sett et hjerte,fall til ro med det og ikke tenk mer før du skal tilbake!!!det er forferdelig å miste som dusier men vi kan jo ikke gjøre noe fra eller til uansett!dessverre..(
Tingeling27 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2009 joda, jeg tror vi har snakket før ) du har helt rett...jeg burde egentlig bare slappe av...men er ikke så lett når man begynner å tenke... men skal prøve så godt jeg kan:)
Prima86 Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 merka ingenting på magen før denne uka. har gått ni uker i dag. i helga va vi på hotell hvor vi også bada. Ingenting som viste på meg, men føler det er litt fra dag til dag. Har helder ikke serli med murringer (va verst i uke 6 faktisk). følte meg nesten ikke gravid før denne uka Håper du klarer å tenke på noe annet. vet det er veldi vanskeli.
Tidemann Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 ja,du får prøve,men vet jo åssen det er. Jeg satt helt stiv etter ultralyden sist for jeg hadde hatt så mange bekymringrer at jeg klarte rett og slett ikke å glede meg på minuttet,helt grusomt.jeg trodde ikke det jeg hadde sett,rett og slett! Jeg har uansett troa på at det skal gå bra for deg!!! du må selvsagt holde meg oppdatert. hvor gammel er jenta du har fra før og hvor gammel er du? jo yngre man er jo friskere er jo ofte det som skjer inni kroppen og oddsen bedre! krysser fingrer og tær for deg med den lilletrille:)
Tingeling27 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2009 ja er nesten slik med meg også...har jo sett at det har vært liv der, så jeg får jo håper på det beste at det fortsatt er det:) men har lest ett sted at uke 8 er kritisk?!...er ett eller annet med at fosteret ikke skal få mat fra plommesekken lengere eller noe....husker ikke helt.... jeg er 27 og datteren min er 3:) Prima: takk for svar , så får jeg håpe at jeg også begynner å merke noe snart som du:) er jo i uke ni i neste uke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå