Elvegris Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Det er bare en eneste baby der inne (puh!), den har et bankende hjerte og den spreller rundt som en middels reke Termin blir 20. oktober jf størrelse på reka, så jeg er en uke lenger i svangerskapet enn jeg trodde. Det var utrolig moro å se den bittelille, aktive saken der inne!
Skogshuldra Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Åhh.. så koselig.. Begynner å glede meg veldig til ultralyd jeg også... Men er veeeldig lenge til. Er bare i uke 6 så først blir det en enkel kontroll om 4 uker før jeg tror vi ender opp med tidlig ultralyd i uke 11-13 et sted..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå