Gå til innhold

Ultralyd i dag var moro :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare en eneste baby der inne (puh!), den har et bankende hjerte og den spreller rundt som en middels reke :) Termin blir 20. oktober jf størrelse på reka, så jeg er en uke lenger i svangerskapet enn jeg trodde. Det var utrolig moro å se den bittelille, aktive saken der inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh.. så koselig.. Begynner å glede meg veldig til ultralyd jeg også... Men er veeeldig lenge til. Er bare i uke 6 så først blir det en enkel kontroll om 4 uker før jeg tror vi ender opp med tidlig ultralyd i uke 11-13 et sted..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...