klar for 3? Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Fortalte min mor om hvor opptatt sønnen min var av den nesten nyfødte babyen som var på besøk i barnehagen i går. Min mor benyttet straks anledningen til å utbrodere hvor fint det hadde vært for gutten min med en baby. Som om jeg ikke vet det. Ville ikke gi seg med masingen, så til slutt hadde jeg bare lyst til å hyle at vi faktisk hadde prøvd i snart 5 mnd, men at det ikke bare er å knipse i fingrene så er babyen der. Men jeg vil jo ikke fortelle at vi prøver heller. Babyen var forresten veldig skjønn, så jeg har ikke blitt mindre babysyk nå
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Eg har gitt mora mi streng beskjed om å ikkje masa. Måtte spørre hu når eg fekk så masse sykluskrøll, om det va no arvelig eller ka det va. "må ikkje du få fletta nå asså!!" va vel det eg sa te hu..hehe. Så dei skjønne vel me prøve nå, men...ikkje mas...foreldrene mine har allerede masa på meg i fleire år (og da va eg singel!!!!) så orke ikkje mere mas nå ass...I alle fall ikkje nå!! Så eg får vær i fred...faktisk!!
♥Axinija♥ Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 ...min mor er helt motsatt! Etter utskrapingen min på mandag har hun vært helt på hugget; må du begynne på pillen nå! Har du vurdert spiral? osv... Greit at svangerskapet ikke var planlagt, men vi hadde begynt å venne oss til tanken på en baby....og gledet oss! Jeg og sambo har vært sammen i kun 10 måneder, jeg har en sønn på 6 år fra før. Han er 32 og jeg er 25....alikavel så føler jeg at alle andre vil bestemme over mine valg og mitt liv!!! Mulig de gjør det for at de vil meg det beste, men da skjønner de virkelig ikke hvor ødeleggende dette er for meg... :/ Det er så ille at jeg vet ikke om jeg TØR bli gravid pga hva alle andre kommer til å si.... Jeg tar opp fag nå for å kunne begynne på sykepleier utdanningen etterhvert..men jeg vil gjøre det i mitt tempo!! ARG... Flere som har det sånn? Er det vanlig at familien ikke ønsker at datteren på 25 skal få et barn??
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Eg har ikkje snøring.. Men mamma e veldig konservativ av seg. Hadde eg hatt barn fra før så vett eg ikkje heilt kordan dei hadde reagert nå, når eg og sambo prøve (har vært sammen litt over året "bare") MEn hu tenke nok sikkert på ditt besta da...hu har bare glømt å spørre ka du egentlig vil...!!! (som mødre har ein tendens te å glømme!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå