Gå til innhold

Barselloftet KK Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som hvet om det er endelig bestemmt at det legges ned? Og fra når? Ikke så festlig å ligge på 3 og 4 manns rom... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste i bt at innstramningene på kk gjelder ifra 1 mai.

Lite fristende å dele rom med andre ja!

Skrevet

Jordmoren min sa at barselloftet ble stengt fra 1mai, og at storken fra da mest sannsynlig ville fungere som "vanlig" føde, men for de med litt vanskelig fødsel. Jeg var så gira på barselloftet, så det ble en skikkelig nedtur :( Har lagt på 4mannsrom en gang før, det er stressende....

Skrevet

Hei.

Inne å titter fra 3.tri:)Stemmer nok det at fra 1.mai er tilbudene om familie rom vekke.Og det er kunn 2 og 4 manns rom.Og far får kunn komme i vanlig visitt tid som er mellom kl.17-20.

Men lengre farspermisjon skal de få men ikke den dyrebare tiden i begynnelsen:(

Skrevet

ja barselloftet blir lagt ned og alt blir forvandlet til en skikkelig fødeklinikk... sukk... første tiden gjør de vanskelig for mor (ikke alltid greit å bo flere på samme rom) og i tillegg tar de perm fra mor...fysja! (supert at pappan får mer, men hvorfor ta fra mor? og hvorfor er pappas perm avhengig av mors lønn??? sykt!!! burde vært fars jobb)

Skrevet

Glad jeg har født en gang før da så ikke dette blir helt avskrekkende. Sist var jeg på barsel, men var så heldig at vi fikk familierom så han fikk sove der den ene natten. nå som nestemann komme er jeg mer trygg og vet hva som kommer så da skal jeg kunne klare meg alene, men kjipt likevel...

Skrevet

Utrolig synd at de legger ned de beste fødetilbudene, men jeg må bare benytte sjansen og spørre her fordi det er nevnt i tråden.. jeg ser det er så mange som formulerer seg som at staten tar perm fra mamma og gir til pappa. Tar ikke staten av fellesukene egentlig ? Dersom folk mener at de egentlig er mammas uker (til tross for at det er felles uker) så er jo poenget til staten oppnådd... at det skal bli enklere for far å ta ut perm uten å sloss med verken stat eller hormonell mamma hjemme :-)

Skrevet

Jo, du har helt rett, det er fellesukene de tar fra, ikke mors uker, men som du poengterer så er det mange kvinner osm ser på fellespotten som sine uker og det er også derfor staten har gjort dette grepet nå. Desverre. Hadde færre kvinner vært så gnien på permisjonen og flere menn stått på sitt at de ville ha mer, hadde ikke denne idiotiske tvangsdelingen vært nødvendig heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...