Gå til innhold

MK73

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei MK73!

Jeg har lett og lett etter tråden vi hadde i høst (uke 41, var det vel vi fulgte hverandre), uten hell. Så gjennom hele oktober, september og august, men fant den altså ikke. Fant bare et par tråder der du henviser til denne..:-) Du husker ikke tilfeldigvis sånn ca når tråden ble startet?

Var litt interessert i å lese om de bivirkningene du hadde den gangen, vi ga jo hverandre ganske detaljerte utredninger om tilstanden :-) (Sikkert ikke like lett for deg å gjengi dem like detaljert nå, og skal heller ikke be deg forsøke, hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan, vennen min! Jeg skal lete litt og se om jeg ikke kan finne den. Følg med i neste episode ;-)

Skrevet

Uff, det var ikke meningen å sette deg i gang med leting....ville bare høre med deg i tilfelle du husket sånn ca uka, eller noe. Jeg gikk gjennom hver 'tråd' fra juli til oktober uten å finne den, så jeg må ha klart å overse den på en eller annen måte. Men fant alle mulige andre gamle tråder, så jeg fikk meg en liten reise i historien, om ikke annet :-)

Skrevet

Neimen - Gitte da, tusen, tusen hjertelig takk!! Så utrolig snilt av deg :-) 2. september....jeg som så gjennom september måned flere ganger. Jaja, det sier vel litt om fungeringsnivået om dagen, hehehe.

Og tusen hjertelig takk til deg, snille MK73, som ville hjelpe meg og leite! Du er god å ha, det har jeg sagt før, hehehe.

Stor klem til begge fra meg

Skrevet

Disse to svarene skulle stå i motsatt (kronologisk) rekkefølge...:)

Skrevet

Bare hyggelig :-)

Og husk : tråden ligger ikke på 2. sept, selv om den ble startet da. Du finner den på den datoen hvor SISTE innlegg er postet.

Ønsker deg masse masse lykke til med ruging !!!!

Skrevet

Åhjelpe meg - er det sant??! Ikke rart jeg ikke fant tråden! Hehehe. Det var nyttig å vite til en annen gang :)

MK73, jeg håper virkelig ikke du er der ute og leter nå.......

Skrevet

Gitte: Tusen takk skal du ha, det var kjempesnilt :-)

Astra71: Ikke noe problem, jeg hadde ikke kommet igang med letingen, for fant plutselig ut at jeg måtte sette igang en brøddeig hvis brødene skal bli ferdige og kalde nok for fryseren før leggetid.

Jeg gleder meg til å lese gjennom tråden igjen jeg også. Ellers så må du bare spørre også, jeg husker i alle fall i store trekk hva som foregikk av fysiske endringer i den perioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...