Gå til innhold

innkalling til ultralyd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk dere innkallelse? Jeg er straks 15 uker og har ikke hørt noe som helst. I og med at det er påske snart så skulle jeg ønske den dumpa ned i kassa... Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk den i samme brevet som jeg fikk fødeplass. Kom vel en ukes tid etter at jeg søkte fødeplass. Var bare rundt fem uker da, men jeg søkte ekstremt tidlig.

Skrevet

Hmm venter på brev fra sykehuset jeg også. Ang UL og samtale ang planlagt KS. (Må ha KS, kan ikke føde vaginalt pga skjevt og trangt bekken som ble oppdaget ved forrige hastesnitt).

Jeg er 12+3 og legen sendte henvisning til sykehuset i uke 6, mener jeg det var.

Tønsberg her..

Skrevet

Ca 1-2 uker etter at legen sendte henvisning.

Om det tar mye mer tid enn det ville jeg ringt og spurt om når det var din tur :)

Skrevet

Takker for svar. Da håper jeg den kommer i løpet av neste uke, eller så får jeg ringe og purre på den :)

Skrevet

Er 16+0 i dag og eg fikk den i posten i dag eg:D Skal den 30 mars... Gleder meg...

Skrevet

hei. jeg er 15 uker på vei og hadde ikke hørt noe ang UL. jeg ringte dit for et par dager siden og da viste det seg at de hadde sendt ut brev til meg allerede 6.februar..... men brevet var sendt til feil adr.

så er nok lurt å ringe. de skulle sende brevet på nytt nå, så får det kanskje i morgen, UL min er om litt under tre uker allerede, så glad jeg ringte.

Skrevet

er 15+1 og fikk brevet i posten for 9 dager siden. Var til ktr. hos legen i uke 11 og ble henvist da.

Skrevet

Hmm.. Kanskje de har sendt til min gamle adresse, vi flytta i sommer. Sjekker i morgen jeg. For legen min mente jeg skulle ha fått brev fra sykehuset for flere uker siden. Jeg skal følges tett opp av sykehuset, derfor jeg syns dette er rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...