Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg har termin om en måned og har allerede gått opp 20 kg.. Har fått noen flotte strekkmerker og en kropp jeg ikke kjenner igjen og ikke liker... Jeg synes det virker som jeg går fort opp i vekt nå uten at jeg spiser snop e.l. .. meen... hvor fort kan jeg begynne å slanke meg, trimme osv?... jeg mener å ha lest at det er farlig for babyen at mor slanker seg mens hun ammer fordi babyen da får i seg slaggstoffer fra mors kropp som den kvitter seg med ved slanking.. stemmer det?.. Må jeg i tilfelle vente med slanking til etter jeg er ferdig med å amme???.. huff, jeg håper ikke det... jeg ser så frem til å miste disse kiloene, og håper ikke det tar flere år... Hadde håpet at jeg er meg selv igjen iløpet av et par måneder...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Det er sant at man skal ikke hardslanke seg. Men spiser du sunt og går mye tur vil kroppen ofte miste vekt mens du ammer.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Trening kan du begynne med 6 uker etter fødsel, gled deg, det er kjempedeilig etter en laaang graviditet. Hehe, er 7 uker siden fødsel her og har vært på sats 2 ganger etter fødsel. Herlig. Ellers er det bare å ikke drive bevisst slanking, dvs spise lite og trene hardt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå