Gå til innhold

amming og slanking = fy-fy?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin om en måned og har allerede gått opp 20 kg.. Har fått noen flotte strekkmerker og en kropp jeg ikke kjenner igjen og ikke liker... Jeg synes det virker som jeg går fort opp i vekt nå uten at jeg spiser snop e.l. .. meen... hvor fort kan jeg begynne å slanke meg, trimme osv?... jeg mener å ha lest at det er farlig for babyen at mor slanker seg mens hun ammer fordi babyen da får i seg slaggstoffer fra mors kropp som den kvitter seg med ved slanking.. stemmer det?.. Må jeg i tilfelle vente med slanking til etter jeg er ferdig med å amme???.. huff, jeg håper ikke det... jeg ser så frem til å miste disse kiloene, og håper ikke det tar flere år... Hadde håpet at jeg er meg selv igjen iløpet av et par måneder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sant at man skal ikke hardslanke seg. Men spiser du sunt og går mye tur vil kroppen ofte miste vekt mens du ammer.

Skrevet

Trening kan du begynne med 6 uker etter fødsel, gled deg, det er kjempedeilig etter en laaang graviditet. Hehe, er 7 uker siden fødsel her og har vært på sats 2 ganger etter fødsel. Herlig. Ellers er det bare å ikke drive bevisst slanking, dvs spise lite og trene hardt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...