Clementine Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg har bare gitt opp tanken på å føde av meg selv, og ser frem til å bli satt i gang mandag 30. Sist kom tulla 16 dager over dato, etter å ha blitt satt igang dag 15. Har hatt mye masrier og sinnsykt mye kynnere siden oktober. To dager over dato i dag. Det var værst på termindatoen synes jeg, når går det lettere og jeg bare venter på igangsetting.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Hei! Foreløpig er jeg ikke på overtid, men er det fra og med imorgen. Men, kan jeg bare spørre om hvilken oppfølging du får nå? Har vært på sykehuset idag pga vekstavvik og mistanke om lite fostervann og de ville ikke sette meg opp på ny time før om 14 dager igjen. Og, da er det ikke for igangsetting, men for vanlig kontroll.
Clementine Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2009 Jeg var hos legen min på termindato, har ikke vært på sykehuset ennå. Spurte om legen ville strippe meg, men hun hadde aldri gjort det, så det ville hun ikke. Skal til jordmora mi til mandag igjen, ei uke over datoen. Tror ikke hun heller vil strippe meg dessverre, hun gjorde det ihvertfall ikke sist. Så blir det vel overtidskontroll på sykehuset mandagen etter der igjen. Da regner jeg med stripping, ul og ctg-sjekk. Sist sendte de meg hjem etter overtidskontrollen også, og ba meg komme tilbake på dag 15 for å ta blodtrykk, og sa de ville sette igang på dag 16. Men når jeg skulle sjekke blodtrykket dag 15, så fikk jeg plutselig en modningstablett. Vannet gikk da med en gang, og jeg måtte ringe mannen min på jobb og be han komme. Fødte natta etter.
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Overtid her også. -6 i dag, ble strippet i går og hadde en del rier etter det, men nå har de jammen forsvunnet igjen. Så jeg skal ringe sykehuset i morgen igjen hvis ingenting har skjedd. Nå er jeg veldig klar for å få ham ut, altså!
Mortil3nydeligejenter Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Jeg er 7 dager på overtid ( Utrolig slitsomt, vondt over hele kroppen og magen er sååå øm. Har ei lita tulla på 15 mnd som skal oppå fanget, og det gjør så vondt, stakkars. Skal på overtidskontroll på tirsdag og håper de setter igang da. Mannen min skal på et seminar fra torsdag til fredag og skal holde et innlegg i 3 timer, så håper virkelig hun kommer før det. Hvis ikke kan han ikke reise ( Nei, dette er fælt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå