Gå til innhold

Noen regnskapsførere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen regnskapsførere her som kan fortelle litt om jobben sin?

Fordeler og ulemper..

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt*

 

Dette er jeg også interessert i.

 

Evt. utdanning?

Føler du at du bruker mye av det du lærte på studiet i jobben din?

Startlønn og lønn idag?

Skrevet

Jeg fører regnskap for et firma med omsetning på rundt 35 mill i året.

Det er spennende og utfordrende, men også tidvis rutinepreget og man må jo være veldig veldig nøyaktig. Gjør man en feil kan man ikke trykke på delete liksom, man må kreditere og gjøre på nytt, og dokumentere hvorfor man har gjort det.

 

Jeg trives godt, men er glad jeg bare gjør det deltid, og har noe annet som er mer givende for meg som person resten av uka:)

Skrevet

Takk for svar:)

 

Jeg tenker på å ta en bachelor i regnskapsfag,, Men jeg vet jo at mange får jobb innen regnskap bare med at de har ulike kurs osv.. Så da er jeg liksom litt i tvil om det er verdt å bruke 3 år og ta opp studielån på dette... Vis man blir lønnet relativt likt som en som kun har et halvt år kurs f.eks så er det kanskje dumt å bruke tre år på en sånn utdanning å ikke få noe igjen for det på en måte..

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...