Gå til innhold

nå skal kroppen "pusses opp" til sommeren!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fødte barn for 6 mnd siden, så nå skal det strammes litt opp og trimmes litt inn. solariumet står også og hyyyler etter meg! så nå har jakten på en ok sommerkropp startet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo takk, høsten og vinterens forfall merkes her i hvertfall...og jeg har heller ikke svangerskap og barselstid å skylde på. Så nå trener jeg litt hver dag og når ungene blir friske så skal jeg begynne å ta litt solarium for å få litt glød i huda som er blåhvit nå...

Skrevet

Bra dere er motiverte til å freshe dere opp, men soliarium er kanskje ikke helt tingen... Jobber hos en hudlege og vil ikke anbefale dere å ta det. Ikke for å drive skremselspropaganda altså, men mye fint på boks og flaske av brunfarge som virkelig er å anbefale fremfor solarium

Skrevet

Har du noen produkter som virker uten å bli skjoldete eller oransje da?

Jeg har prøvd uendelig mange typer, og de blir stående i skapet etter en gangs bruk, det blir aldri fint, uansett hvor nøye jeg er med å følge alle gode råd og bruksanvisninger...

Skrevet

Det er snakk om moderat soling for å få litt glød, ikke for å bli direkte brun. Snakk om kansje 1 1/2times solarium fordel på et par uker. Jeg tror ikke det skader, jeg har prøvd alle mulige selvbrunings typer og synes bare jeg blir seende gul og/eller skjoldete ut. Både i salong og hjemme. Jeg er ellers veldig flink med solfaktor og sole meg moderat, er aldri direkte brun, men liker å ha litt sunn farge når jeg skal vise litt hud.

Faktisk gir litt solarium mer helsegevinst og er faktisk krefthemmende pga d-vit produksjonen. For det er forskjell på å kansje ta 2-3 timer solarium fordelt på et helt år, enn å feks sole seg tilsvarende hver uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...