Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Greia her er at bf har ikke hatt kontakt med vår datter siden mai-2007, vi har en privat avtale når det kommmer til barnebidrag som vi ble enige om når vi hadde kontakt, han betaler meg 2000kr i mnd. Men har hørt nå at siden han ikke har kontakt med datteren vår så skal han betale mer i bidrag? Har ihvertfall prøvd å regne det ut på NAV sine sider, men der står det at han skal betale meg 1227kr i bidrag i mnd. Var noe greier jeg skrev 0kr på og det var kapitalinntekten min og hans sin for aner virkelig ikke hva det er for noe.. kunne noen ha hjulpet meg her?
Raych Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 De fleste har 0 i kapitalinntekt, så det stemmer nok at du har skrevet 0 der. Kapitalinntekt kan være utbytte etter salg av aksjer f eks. Har du skrevet inn barnets fnr, deres inntekt, rett skatteklasse, samvær etc? Hvor gammelt er barnet? Jo eldre barnet er, jo dyrere blir det på en måte. Og da blir bidraget høyere. Synes kanskje det hørtes litt lite ut hvis han ikke har noe som helst samvær.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 ja, skrev inn hennes fnr, min inntekt, hans inntekt som jeg tok fra skattelistene siden jeg ikke har visst hvor mye han har tjent, og skrev 0-1 dager i mnd på samvær siden det var det som var alternativet der da. Hmm, får prøve å regne om på nytt da... Syntes det hørtes litt lite ut jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå