Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Phil&Teds vogna kollapset i test, men nå har vi hatt den i snart to år og er fortsatt fornøyd, særlig det at den har søskensete, og er lett å manøvrere.Bruker den til vår nyfødte med storesøster oppå ekstrasetet. Har ikke merket noe spesielt, men den testen var ikke lovende....
Venja Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Uff da.... den vogna har vi også. Er også godt fornøyd så kommer nok ikke til å bytte den ut! Den er godt brukt og har aldri merket noe på den. Må se testen i kveld tenker jeg...
mayaya Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Tester er tester, og neste gang kan den komme mye høyere. Det kan jo være at de har fått en med produkjonsfeil også, så trill med god samvittighet så lenge den varer Men hva er denne testen, hva mener dere med å se i kveld? *nysgjerrig*
Babyønske �� Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Tv2 hjelper deg og Foreldre og Barn har testet vogner. Men sendingen er vel ikke før i morgen? Det er forresten link til testen øverst på siden her innimellom
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Jeg "stoler ikke" på testene til F&B.. De har utrolig rare kriterier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå