Gå til innhold

Huffda, har visst den vogna som kollapset i test....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Phil&Teds vogna kollapset i test, men nå har vi hatt den i snart to år og er fortsatt fornøyd, særlig det at den har søskensete, og er lett å manøvrere.Bruker den til vår nyfødte med storesøster oppå ekstrasetet. Har ikke merket noe spesielt, men den testen var ikke lovende....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da.... den vogna har vi også. Er også godt fornøyd så kommer nok ikke til å bytte den ut! Den er godt brukt og har aldri merket noe på den.

 

Må se testen i kveld tenker jeg...

Skrevet

Tester er tester, og neste gang kan den komme mye høyere. Det kan jo være at de har fått en med produkjonsfeil også, så trill med god samvittighet så lenge den varer :)

 

Men hva er denne testen, hva mener dere med å se i kveld? *nysgjerrig*

Skrevet

Tv2 hjelper deg og Foreldre og Barn har testet vogner. Men sendingen er vel ikke før i morgen?

Det er forresten link til testen øverst på siden her innimellom

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Jeg "stoler ikke" på testene til F&B.. De har utrolig rare kriterier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...