Raggis Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Flere gravid som har gått amokk med strykjærnet før babyen kom?. Jeg vet jeg sikkert ikke kommer til å stryke gassklutene å sengtøyet ever again. Jeg har nå strøkket. -sengtøyet -Lakene -BabyeTeppene -Gulpeklutene -Vaskeklutene -Andre kluter -Alle boddyene som kunne strykes -og alle andre klær som kunne strykes. Nå har jeg da ikke mere å stryke, og kjeder meg om dagene:)
bomsa Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Her er alt strøket til den lille...men det skjer ikke igjen...:-) Har 3 dager igjen til termin og nå skal jeg pakke bagen....kommer sikkert til å bruke masse tid til det og...kjeder meg vanvittig om dagen... aaa....jeg har IKKE strøket utedressen....:-)
Seels Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 He-he, jeg stryker ingenting! Dersom det trenger stryking blir det ikke brukt her i huset. Min dille er å rydde skuffer.
Lilly86 Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Raggis- Har masse ting å stryke her jeg hvis du kjeder deg.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå