Gå til innhold

Er det så at en strek er en strek???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er to streker på graviditets-testen min, en er svak men man ser streken og den er rosafarget... Er det to streker da???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To streker er to streker=) Gratulerer meg graviditeten=)) å masse lykke til=))) ta en ny om du er i tvil men når den viser 2 streker har du jo noe form får hcg i urinen=))))

Skrevet

sånn er mine også.. tok en i dag og en på mandag.. sånne billigtester. de er en del lysere enn kontrollstreken.. med det er streker.. ser de til og med uten linser! Skal ta en CB test over helgen hvis jeg klarer å vente så lenge.. vil bare være helt sikker på at det ikke kommer noen forsinket blødning av noe slag så jeg blir skuffet.

Skrevet

Det er en sånn billigtest fra http://www.billige-tester.no/. På fredag er det 14 dager siden positiv EL-test. Kommer til å ta en ny test nå i 7 dager fremmove, det er de testene jeg har... sukk... Tør ikke tro det :)

Tørr ikke tro jeg er gravid... :)

Skrevet

Test igjen i morra tidlig så får vi krysse fingrene=)

Skrevet

Du er nok gravid enten du vil eller ikke;) Gratulerer så masse og lykke til!

Skrevet

Tro meg jeg vil :) er derfor jeg er redd for å tro det :)

Vi har prøvd siden januar 08. Har hatt en eggeløsning (som har slått ut på test) på den tiden og det var var 06.03.09 :)

Skrevet

Så gøy:D Gratulerer så mye! Ta en digital test hvis du er i tvil, så får du det svart på hvit! Lykke til=)

Skrevet

Krysser fingrene for deg:DDD Dette kommer til å gå så bra. SKjønner at du ikke tørr å tro.. jeg skal sikkert teste opp de som er igjen av de strimlene før jeg tar en CB.. hvis det står GRAVID på den.. da skal jeg tro det jeg også. Vet vi ikke traff el.. ganske sikker hvert fall. Men hadde sex 1 eller 2 dager før.. jeg var så forkjølet så orket rett og slett ikke. kanskje det er hostesaften som jeg tok som har skylda..hehe!

Skrevet

Det er det jeg har tenkt å gjøre :) Har en CB digital som ryker sist. Sitter her å er helt skjelven, å i dag av alle dager (han pleier å ha korte dager på onsdager) har min kjære lang dag :( vill ikke fortelle han det over telefonen :)

Skrevet

Hei. Jeg tok også tester fra billigetester, 1 i forgårs på ettermiddagen, med kjempesvak strek, en ny i går morrest, kjempesvak strek. Turte heller ikke håpe at det var en strek, men tenkte det var skyggestrek eller noe (selv om den var klart rosa). Ble egenltig bare mer forvirret og litt redd for kjente jo forhåpninger, så redd for å få ny meg test. I dag kjøpte jeg en cb, en slik med kryss og tok etter jobb i dag, og der var det ett kjempeklart kryss gitt, så jeg er gravid, så tipper det er samme på deg. :) Det er 14 dager siden el på torsdag eller fredag for meg... Lykke til. :)

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Tror jeg er gravid jeg også men tørr liksom ikke helt tro det :)

Kjente igjen følelsen jeg hadde da jeg ble gravid med tvillingene mine for over 11 år siden :)

Tok en test nå og den var også svakt positiv så... :)

Er 14 dager siden EL fredag eller lørdag :)

Masse lykke til :)

Skrevet

Å herregud!!!!! Så utrolig bra!?!! Jeg sitter bare å smiler og gaper! Tenk at dere etter så lang tid har fått det til :):):) Hipp hipp!

Skrevet

Hei :)

ja det er helt utrolig :) Men er så utrolig redd for at det skal være en kjemisk graviditet eller at det skal gå galt... men skal ikke tenke sånn nå :)

Er fremdeles to dager til det er 14 dager siden siste dag med positiv EL-test :)

Dette er skummelt :)

Men nok om meg :) Hvordan går det med deg? Har sent deg en PM vet ikke om du har sett det? Fant mine i dag... Trodde man fikk "beskjed" når man hadde fått noen :)

Håper du har det bra :)

Skrevet

Jeg er ikke i tvil! Du er gravid :D jeg har brukt billigtestene mange ganger og når det er en strek der med farge, så er det ikke tvil altså :D

GRATULERER! Slipp jubelen løs!

Skrevet

Tørr ikke det helt ennå :) men tror jeg er gravid :) YEEEI :)

Skrevet

haha :D Jeg ringte legekontoret ang billigtestene, og det er de samme testene de bruker på alle gravide. Som hun sa: er det to streker, så er det ikke vits i å ta testen her siden vi har de samme testene :D

Skrevet

Da er du gravid, gratulerer så mye!!!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...