Gå til innhold

gruer meg så utrolig mye til fødselen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde en super vondt fødseln med han minste:( fikk da lystgass som ikke funka på meg. skal til jordmor den 26,og da snakke opp epidural,fikk det man han største. og dette vill jeg sørge for at jeg kan få før det begynner og gjøre veldig vondt, orker bare ikke det igjen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk på at du får en veldig bra premie da :) Og dessuten kan det hende denne fødselen blir helt annerledes.

Det hjelper ikke å bekymre seg på forhånd, selvom jeg forstår at det kan være vanskelig.

Men det kommer sikkert til å bli kjempebra.

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det!! dette er min tredje,men gruer meg noe sinnsykt til fødseln,hadde termin på mandag,så jeg går her å bare venter på at det hele er over.Har ikke tatt imot noe smertelindring med de to første,har blitt tilbudt epidural denne gangen,men er igjen så redd å pysete for den også.

Så jeg føler jeg bare må ta det sånn som det kommer,å satse på at fødselen går fort :-)

Skrevet

Jeg er for "pysete" til å ta imot epidural.. Vil heller "bite i meg smerten" slik som med nr 1. Men gruer meg veldig. Trøsten min blir at det kan gå fortere uten smertelindring som epidural. MEN, ingen fødsler er like.. kanskje det skjer på 1, 2, 3 denne gangen:-)

Skrevet

Jeg hadde en superfin og rask fødsel med nr.1 nå gruer jeg meg skikkelig å ser for meg flere døgn med rier.

Håper på det beste. Lykke til, venter selv maibaby.

Skrevet

Jeg hadde en ganske tøff opplevelse med nr 1 synes jeg selv, måtte forløses med sugekopp. Med nr 2 og 3 gikk alt mye raskere og lettere. Det gjør det nok for deg også! Nå sitter jeg nå faktisk og skal ha nr 4...men må jo allikevel si at jeg gruer meg en smule ja...

Skrevet

Forstår redselen din, det gjør jo vondt! Samtidig hjelper det MYE å slappe av og puste rolig. Jeg har selv to fødsler bak meg, og smertene førte til akutt fødselsangst denne gangen. Men etter noen intense, lange rier, ble jeg litt beroliget igjen. Det går over, smertene er ikke farlige, og du får verdens beste premie!

Det er ingen nederlag å be om epidural eller annen smertestillende. Det er din fødsel og din opplevelse av den som er det viktige. At du skal føle deg trygg og få en så fin fødselsopplevelse som mulig. Vi er alle forskjellige, og reagerer ulikt på smerte.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...