Gjest Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Hadde dere latt barnet deres være i nærheten av et annet barn som hadde vannkopper bare for å bli ferdig med det? Jeg hadde nok kanskje gjort det fordi jeg selv fikk vannkopper i en alder av 19 og har mange arr etter dette. Lå også strekk ut i 2 uker med 40 i feber. Så hva hadde dere gjort? Men som sagt så kan det være noe jeg bare sier nå :-0
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Spørs litt. Nevøen min hadde vannkopper for et par uker siden og siden en smitte her i huset passet ekstremt dårlig akkurat nå holdt vi oss laaaangt borte. En annen gang kanskje:) Min erfaring er også at de blir litt mindre syke når de er små.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 nå har datteren min på 4 vannkopper og mødrene til 2-3 av venninnene hennes sier at de håper barna deres også får det nå slik at de blir ferdig med det.. Har selv en gutt på 2 år som jeg håper kan vente ett års tid med å få det da pga at de har vært mye syke hittil i år, så begynner å bli tomt for sykedager så sant jeg hadde hatt anledning til å være hjemme en 4-5 dager ville jeg nok prøvd å få smitten... så sant ikke det hadde blitt midt i en ferietur den ville bryte ut da.. husk det er 2-3 ukers tid fra de blir smittet til det bryter ut ;p
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Vi var på hyttetur sammen med en fetter som hadde vannkopper. Vi kunne latt være å dra, men gjorde ikke det Ser ikke noe galt i det, og det er egentlig veldig greit om gutta får det nå. De er 1 og 5 år gamle. Det passer bra, ikke er det jul, bursdag, sommerferie eller andre ting.
2SmåTroll Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Jeg ville ikke oppsøkt smitte. Dette er nok fordi jeg ikke har hatt vannkopper. Men får de det, så får de det, er ikke mye og gjøre da, enn og krysse fingrene.
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Nei, jeg tror ikke jeg ville oppsøkt det, siden min yngste ikke er året ennå. Men nå slapp jeg det, storesøster tok det med hjem fra barnehagen o nå er lillesøster straks helt frisk igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå