Gå til innhold

Katta er gal etter meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har opplevd at dyrene har endret oppførsel når du var gravid?

En stund etter at jeg var blitt gravid skjedde det noe med katta.Han følger etter meg nesten overalt . Jeg kan ikke sette meg ned nesten uten at han kommer og skal ligge på magen min.

Han har aldri fådt låv eller ville ligget i senga, men nå må jeg sparke han ut av soverommet hvis han følger etter meg dit og kvellen, eller hvist jeg skal do om natta kommer han springende ned og maser på meg når jeg sitter på do, og skal bli med på soverommet.

I det siste har det blitt verre. han kan ligge på lårene mine med hode på magen i timesvis vist han får lov, reiser jeg meg og kaster han ned, kommer han tilbake når jeg setter meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd det nei. Syns du er heldig :) :) Hos oss er det jeg som er gal etter katta :)

Skrevet

jeg har ikek katt selv, men når jeg kommer på besøk til mamma nå når jeg er gravid sitter jeg alltid med 2 katter oppå meg, di knir seg i magen, å maler som bare det... synes det er gøy jeg...

Skrevet

Hvis du ser på løvene, så passer de jo alle sine unger. Ei løvinne kan die andre sine unger o.s.v. Så e sikkert derifra det komme :) "Jess!! Flokken vår øøøker!!" :D

Skrevet

Jeg er veldig glad i katta mi, og duller nåkk for mye med han for tiden.

men noen ganger blir jeg litt lei masingen hannes.

jeg lærte han å si mamma. så når han sitter uttafor dodøra sitter han å mjauer på en måte som hører ut som han sier mamma:)

Ja han skjønner nåkk han her kommer det snart en nyen til flokken våres, og vi er veldig spent hvordan han kommer til og reagere på babyen:)

han er litt nervevrak til nye ting så kan bli gøy.

Min bestemor hadde en hund da mamma gikk gravid med storesøster, han passet noe voldsomt på mamma, og på søster da hun ble født.

..

Skrevet

Heisann.

Så artig og høre at det er flere enn meg. For her har også katten blitt helt på knærne etter matmor. Han har aldri vært noe særlig fangekatt før. Men er blitt det til gangs nå.

På mange måter veldig koselig, men faktisk også slitsomt på en og samme tid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...