Lotte&Babyspiren Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Er det mulig...hadde EL rundt den 14. Mars....Og har ennå tykk utflod (beklager detaljer.....) hvit, pleier ikke å ha det etter EL vanligvis. Kjenner kroppen min ganske godt da, og har kraftige EL smerter faktisk hver mnd. Er trett også..mer enn vanlig. Og har EKSTRA morsinstinkt for datteren min som er 5 år. Vi planlegger å få barn, men sikkert ikke like hardt som mange andre da... Fint forum dette her:) Det stikker i puppene også..kan være veldig psykisk dette her..huff:S Noen som er gravide som har opplevd hvit tykk utflod fra EL?
KarLuc +1? Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg husker faktisk ikke fra mitt forrige svangerskap, MEN d jeg ville si er at jeg melder meg på alt det du skriver! har det akkurat som deg, hatt det sånn siden el.... Så er kjempe spent!!
lioness* Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Hvis du hadde el omkring 14. mars er det altfor tidlig å kjenne symptomer allerede. Man produserer ikke graviditetshormoner før egget har gravd seg ned i livmorslimhinnen, og dette skjer først 6-8 dager etter eggløsningen. Deretter går det helst også noen dager før man merker så mye. Lykke til!
Lotte&Babyspiren Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2009 allright...haha, ja som sagt kan det være bare psykisk:) eller rettere sagt, det er nok det..haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå