nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 For en fantastisk opplevelse! Og så langt ting har kommet siden jeg var på det for 2,5-3 år siden... Vi fikk bekreftet at det er en jente, det viste han oss veldig tydelig ) Ingen tvil der... Jeg spurte også om hvilken termin han fikk, for jeg synes de flyttet meg så mye på sykehuset... Han fikk omtrent samme dag som menstermin og de to tidlige ultralydene jeg var på... Jeg skjønner at jeg må forholde meg til den fra sykehuset, men jeg kommer til å nekte å gå mye over den!!! Hun var så vakker ) Jeg synes hun ligner litt på søsteren, mens mannen syntes ikke de var like... Blir spennende å se når hun kommer ut ) Gleder meg til å vise bilder og film til storesøster etterpå )
Sivalur Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Hm, så du har vært på 3d i begge svangerskap? Vi var på 3d ul i forrige svangerskap, i 2006. Syntes ikke det var verdt pengene rett og slett, og tenkte derfor ikke å gå nå. Men var det virkelig blitt så utrolig mye bedre?? Var på ordinær ul igår, og syntes bildene på skjermen og de vi fikk med hjem, var mye mer uskarpe enn de vi fikk sist - men dette var et annet sykehus da...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 Sist var jeg i uke 32 eller noe, og babyen lå ganske langt ned i bekkenet, så vi så egentlig ganske lite... Men vi var veldig fornøyde sist like vel ) Var også i 2006... Ultralyd på sykehuset syntes jeg ikke noe om denne gangen, var også på et annet sykehus. Egentlig ikke sist heller... Fikk mye mer ut av de tidlige ultralydene jeg var på (på gyn.pol) denne gangen, og volvat sistgang. Han jeg var hos i dag (Lysaker) brukte god tid, fikk masse fine bilder og filmer. Morro å se at hun gjesper og hvordan hun beveger seg ) Vi så også MYE av ansiktet og sånn på vanlig ul, trodde ikke at det gikk an... hehe ) Han hadde også innredet rommet med 2 sofaer og bord, flatskjerm vi fikk se på osv. Jeg kommer garantert til å dra tilbake dit hvis vi finner på å få nr 3... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå