Ronja&Odin Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 når begynte dere?? snuppa er 14 mnd og har vent henne til potta fra hu var ca 1 år... for noen dager siden tisset hun på den for første gang.. det syns hu var litt stas tror jeg, for er sånn fisher price potte som lager lyd når hun tisser=) har ikke hatt henne på potte siden den dagen... men når hu har tisset en gang er det da best og prøve hver dag, eller er det like greit og ta det lansomt? er litt redd hu kansje skal bli lei osv:p
Raych Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Når dere først har startet synes jeg dere skal gjøre det til en fast fane i hverdagen, og spesielt når hun har tisset på den:) Det er jo da man virkelig må videreføre den gode vanen slik at hun blir vant til at man alltid tisser på potte/do:)
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Startet da eldste var 17 mnd. Fast tur på potta ved hvert bleieskift ... også i barnehagen. Det går strålende og han både tsser og bæsjer på den.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 her er jenten vår 18mnd, hun sitter på do innimellom men har ikke tisset der.. hun skal snart få potte å da skal vi vende henne til å sitter der ved hvert bleieskift og skal si det samme i barnehagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå