Gå til innhold

Pappaen med på UL?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser det er mange som har vært på tidlig UL. Noen har fått vaginal UL. Har dere med pappaen, lurer jeg på? Har veldig lyst å dele dette med barnefaren, men vet ikke helt hva som er vanlig ved så tidlige undersøkelser... Skal på UL hos privat klinikk når jeg er i uke 11, så jeg vet heller ikke hva slags UL det blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her krevde pappaen å få være med. og det synes jeg er flott!!!! han skal få være med på så mange undersøkelser, ul, jordmor timer etc han bare vil og kan være med på. Syns det er flott at pappaen vil være med!!! Det er jo hans barn og, ikke bare mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt tidlig UL (uke 13), og da skal barnefar være med. Nå er denne timen kun for at han skal få være med da han ikke har muligheten til å være med på ordinær UL - dessverre.

 

Men hadde muligheten vært her, har mannen min et ønske om å være med på alt. Synd han ikke har muligheten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har hatt veldig tidlige uler så har han ikke alltid vært med...Men noen ganger. Han blir med i morgen. Det blir innvendig, men han har sett meg føde,- så i følge ham selv er det ikke noe jeg kan gjøre nå som vipper ham av pinnen ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer pappaen også til å bli med på ul. Det er jo faktisk det som er gøy for dem å være med på. De får en helt annen følelse av graviditeten etterpå, og gleder seg mye mer.

Vi hadde flere ul i sist svangerskap, og pappaen satt kjempe stor pris på det. Det er ikke så veldig spennende med vanlige svangerskapskontroller for de, men ul blir liksom litt mer virkelig. Og så gleder vi oss mye mer begge to etterpå når vi har fått en "forsmak" på hva som venter oss.. Hehehe.. gleder meg jeg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke på no UL før i uke 18 og da skal jeg selvfølgelig ha min kjære med meg. Syns han trenger å se at det er et levende vesen inni magen.

I brevet fra legen jeg skal til for å ta UL står det at jeg kan ha med meg en. Så hvem du vil ha med deg kan du vel i grunnen velge fritt selv.

Skulle opprinnelig ikke på UL før i uke 19, men da min kjære skal reise vekk da fikk jeg ordnet ny time. Betyr mye for meg også at han er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...