Gå til innhold

Når skal dere pyte til påske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner man egentlig å pynte til påske?

Påsken er jo ikke så lang så det er ikke så lenge dukene og de få kyllingene jeg har går ned igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier ikke å pynte til påske.. Gule lys og servietter er nok, har så mye annet pynt i leilgheten som jeg liker veldig godt, så blir bare for mye med gule kyllinger på alle hyller! hehe.. Men pleier å bake sånn at jeg altid har noe godt + påske marsipan er et must! Ellers vasker jeg mye så leiligheten er fin å ren til påske! Ville uansett ventet til april med å pynte..

Skrevet

Pynter ikke før første helgen, enten på lørdagen eller palmesøndag. Så ryddes det bort igjen 2. påskedag. Er lenge nok det, synes det er ille med jula hvor mange pynter i slutten av november og ikke fjerner det før midten av januar, blir jo så lei julepynt!! Håper ikke det blir slike tilstander rundt påske også, da kommer vi jo snart til å hoppe rett fra julepynt til påskepynt! :)

Skrevet

Hehe det er sant det, jeg har ikke mere enn ett par kyllinger og duker i stue, gang og spisestue. noen gule lys i spisestuen så blir ikke så mye å legge ut. Blir ikke så mye godt denne påsken med kvalme og alt. hehe, må ha fram littegranne hvis det kommer besøk eller for samboeren min=)

Skrevet

Jeg har allerede begyn litt, jeg :-) Kjøpte gule tulipaner, og ser på det som en liten forstart på påsken.

Men siden vi skal reise bort i påsken, kommer vel ikke kyllingene ut av esken sin i år..

Men gule lys kommer nok på bordet om ikke så lenge.

(men har ikke peiling på når man skal begynne og ikke..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...