Gå til innhold

Får dere vekk kiloene etter graviditeten? Hvordan?


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Jeg har 10 kg igjen, og er overvektig i utgangspunktet... Amming hjelper desverre ikke noe for meg... Hvordan ligger dere an? noen som har et godt råd eller to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veier faktisk det samme nå, som da jeg ble gravid. Men; jeg kommer ikke inn i de samme klærne. Hadde også håpet at amming skulle ta vekk noen av de ekstra kiloene, da jeg også er overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går inn i alle mine gamle klær, men jeg har en jente på tre år som jeg løper etter og en gutt på snart fire mnd. men amming vil ta noen kilo men det tar tid, og begynner å virke på kiloene etter tre mnd. har jeg blitt fortalt med første mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned til 2 kg under startvekt med engang, men så la jeg ikke på meg mer enn 4-5 kg heller. Driver å skal ta av enda mer, da jeg er overvektig. Det går smått, men jeg håper det kommer resultat snart. Jeg går masse turer, og har forandret kostholdet. Men tiden får vise om det fungerer. Jeg er i allefall optimist!

Jeg syns det største problemet er at kroppsfasongen har forandret seg sånn, syns ingen klær ser bra ut på meg....blir seriøst desperat etter å se bedre ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja det er ikke så lett. Jeg går også masse på tur, og håper på å få begynne å svømme igjen snart.. Avhengig av barnevakt da;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ca 4-5 kilo igjen... Krysser fingrene for at ammingen tar litt snart :-) Noen som har erfaring med når dette skjer? Ellers er det vel å komme igang med litt hardere trening før sommeren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener jeg leste et sted at det bare er en myte at man går ned pga amming?? Håper ikke det, men her har det ikke hjulpet noe...

Jeg prøver å gå min 5 ganger pr uke, men er litt umotivert.. Har 7 kg igjen... Kommer faktisk inn i olabuksa jeg brukte før graviditeten, problemet er magen.. Tar push ups og sit ups hver kveld, og har store planer om å begynne å ri igjen snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

har 5 kg igjen til utgangspunktet. Med førstemann forsvant de 20 kg som dugg for solen.

 

Denne gangen var det 15 kg og de siste 5 sitter litt hardere ja... Men jeg er vel ikke den mest aktive da. Vi liker å kose oss litt (slapper av og nyter god mat).. Men det går vel bare jeg gidder tror og håper jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo

jeg gikk opp 30 kg og har igjen ca 7-8kg. ikke veid meg den siste mnd.

men kan gått gå ned litt mer enn det også.

Begynner å få på meg bukser og sånt nå.

Men den forbanna magen henger. HAr så mye hud til overs rundt magen.

Og europa`s vei nett på magen!!!!!

Fy så lekkert det blir mot sommern :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff strekkmerker ja.. Det har jeg også.. Prøver ikke å ta det så tungt, og sier at det er mine gratis tatoveringer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 12-13 kg denne gangen.. og fødte som deg 24.12.08.. og 6 dager etter var alle 12-13 kg borte.. etter 1 mnd hadde jeg gått ned 4-5 til.. og er der enda.. Men trenger å miste 20 til... !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 60kg før graviditeten, gikk opp 26kg.... Veier 67kg idag, 4 mnd etter fødselen. De siste 5 ukene har jeg gått ned 1kg i uka, så kommer meg nok ned der jeg var igjen :)

Gjør ikke annet enn å trille lange turer hver dag... ca 1,5-2 timer... + at jeg går MYE utenom trillinga også. Startet med Bailine forrige uke for å kvitte meg med "håndtakene" mine ;-) Og spiser nogen lunde sunt da, så klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjenner at det går tregt!

Jeg er i utgangspunktet ikke overrasket, fordi jeg har lavt stoffskifte, og derfor også lav forbrenning..

Jeg synes jeg er veldig flink på dagtid, problemet er når sambo kommer hjem.. Han liker å spise middag sent, så her spises det middag fra 19.00 og utover, det hjelper jo ikke på.. Hehe..

Men men, jeg går mye, minst en time nesten hver dag..

Ble positivt overrasket da jeg var hos foreldrene mine på lørdag (låner badevekta deres..) hadde faktisk gått ned 2 kilo på 3 uker.. Jippi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke badevekt så vet ikke hva jeg veide på slutten av graviditeten eller hva jeg veier nå, men merker at jeg har gått en del ned siden fødselen. Passer nå alle mine gamle bukser. Har absolutt ikke gjort noe for å gå ned i vekt, så det må være amminga.

 

Måtte spør helsesøstra mi om det er sant at man går ned i vekt når man ammer og det sa ho at det er : ) Men vet om fler det ikke har vært sånn for. Heldig jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg er nede i samme vekt som før og ser kliss lik ut.

amminga bidro masse, men den lille klumpen på magen forsvant ikke før jeg hoppa over noen måltider (ikke med vilje, jeg jobba og fikk ikke spist - dessuten er jeg sløv med spisinga, hopper lett over noen måltider og kan fint gå sulten, selv om jeg elsker mat).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 20 kg igjen før jeg er tilbake der jeg var da jeg ble gravid... La på meg 45 kg under graviditeten (ganske mye vann)- så har vært litt umotivert kan man si!!! Men har nå begynt på noe som heter ketolysekuren, å gått ned 6 kg på 4 uker! =) HURRA! Er hvertfall på rett vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow det var jammen ikke verst!!!!!! Jeg er overvektig fra før, så trenger virkelig bli kvitt litt! Det går ikke utover ammingen den kuren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan helt fint gå på denne kuren når man ammer, så lenge man ikke tar de tablettene som følger med... Jeg ammer ikke, så har ikke trengt å ta hensyn til dette. Du finner mer informasjon om kuren + en del før/etter bilder og oppskrifter på www.ketolyse.no

 

Jeg vil anbefale denne kuren hvertfall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...