Gå til innhold

Hjelp meg litt, pleace?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor på Mandag for å ta modningsakupunktur.. Vi sjekka samtidig om jeg var moden å om hodet var festet, men neeeeida ingen av delene.. Ble så skuffa! Er det noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre for å få fortgang i sakene? For å bli moden? å for å få hodet til å feste seg? (er førstegangs å i uke 38+4)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må nok bare ta tiden til hjelp.

Har ikke hørt noen ¨metode for å få hode til å feste seg.

Ang modning; jeg prøvde det meste med førstemann, men ble aldri helt moden - selv ikke under pressriene var jeg helt moden! Men ut kom babyen uansett!

Jeg fikk modningsakupunktur, tok bringebærbladkapsler. Men ingen virkning på modningen

Skrevet

Jeg tror også at du bare må ta tiden til hjelp.. Å gå lange turer KAN hjelpe, for da kan tyngdekraften hjelpe barnet ned i bekkener. Men det er absolutt ikke sikkert. Jeg har forstått her inne at her finnes alle varianter, så noen tegn på det ene eller det andre er umulig for å forutsi når det hele starter..

Lykke til, plutselig er du igang!

Skrevet

Er så redd for at jeg ikke modner eller ar hodet ikke fester seg å det ender med KS. Syns alle her i har vært moden i evigheter å har åpning osv.. Bare ikke meg.. Har prøvd å gå en lang tur, kjente at det pressa mer nedover da. Men har bekkenløsning, så det er ikke så veldig enkelt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...