Mamman til Leon <3 Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Var hos jordmor på Mandag for å ta modningsakupunktur.. Vi sjekka samtidig om jeg var moden å om hodet var festet, men neeeeida ingen av delene.. Ble så skuffa! Er det noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre for å få fortgang i sakene? For å bli moden? å for å få hodet til å feste seg? (er førstegangs å i uke 38+4)
komplett familie Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 du må nok bare ta tiden til hjelp. Har ikke hørt noen ¨metode for å få hode til å feste seg. Ang modning; jeg prøvde det meste med førstemann, men ble aldri helt moden - selv ikke under pressriene var jeg helt moden! Men ut kom babyen uansett! Jeg fikk modningsakupunktur, tok bringebærbladkapsler. Men ingen virkning på modningen
mammaen til to små røvere Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Jeg tror også at du bare må ta tiden til hjelp.. Å gå lange turer KAN hjelpe, for da kan tyngdekraften hjelpe barnet ned i bekkener. Men det er absolutt ikke sikkert. Jeg har forstått her inne at her finnes alle varianter, så noen tegn på det ene eller det andre er umulig for å forutsi når det hele starter.. Lykke til, plutselig er du igang!
Mamman til Leon <3 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2009 Er så redd for at jeg ikke modner eller ar hodet ikke fester seg å det ender med KS. Syns alle her i har vært moden i evigheter å har åpning osv.. Bare ikke meg.. Har prøvd å gå en lang tur, kjente at det pressa mer nedover da. Men har bekkenløsning, så det er ikke så veldig enkelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå