camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Nå er spiralen tatt ut og vi skal prøve fom. mai! Gleder meg veldig. Håper syklusene kommer raskt i takt igjen etter 2 år uten mens. Ville bare si "hei" til alle her inne Jeg var her sist i 2005/2006, og har gutten Martin som ble født i oktober 06. Håper han blir storebror om et års tid.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Heisan! Tenkte jeg måtte svare på dette innlegget for jeg fødte en datter 6 november 2006. Da var vi nok her inne samtidig den gang. Min spiral er også fjernet, men tror vi drøyer med prøvestart til juni/juli pga vanskeligheter med å få barnehage utenom hovedopptaket her i Oslo. Dessuten har jeg noen jobbhensyn å ta siden jeg startet i ny jobb i november 08. Men kanskje vi kan følge hverandre gjennom dette+ Mitt forrige nick i 2006 var Louise82 med spire...eller noe i den duren der....Kan ikke huske nicket ditt, hadde du det samme?
*pinkypai_jente06+gutt10* Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Hei. Jeg har en datter født i august 06 (hadde termin sept) så vi var nok også her inne samtidig.. Husker ikke nicket jeg brukte da... Ville bare ønske lykke til med prøvingen! Vi sluttet med pilla nå i mars og skal prøve fra april/mai Krysser fingre for oss alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå