Vannmann35 Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg er i fin form og jobber som vanlig. Merker at jeg veldig ofte har behov for å bøye meg på jobben, men også hjemme når jeg gjør husarbeide (plukke ting opp fra gulvet, vaske i kriker og kroker etc.). Av og til føler jeg nesten at jeg klemmer babyen flat når jeg bøyer meg, men er dette egentig mulig... Dvs. kan man skade babyen ved å bøye seg?
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Nei det kan du ikke. Babyen ligger så godt beskyttet i magen din at det skal du ikke tenke på. Babyer overlever faktisk bilulykker i magen så de er godt beskyttet der inne. Men en annen sak er at det er ubehagelig for deg å bøye deg slik at det føles som babyen klemmes. Jeg bøyer med med føttene ut (skrever liksom.. hehe) ellers så bøyer jeg godt i knær og lite i rygg.. Sånn skikkelig gravidbøying.. Du finner nå ut hva som passer best for deg etterhvert..
ElliBelli Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Får ikke håpe det... Jeg både springer og hopper (kan fremdeles ta høye kneløft;) Bøyer meg osv.... (er i uke 36 nå) Jeg tenker at så lenge jeg har det greit og ikke føler noe ubehag, så har vel babyen det fint også Har ikke lest om trening og jeg trener ikke... men jeg er bare en aktiv person med hund og barn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå