Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 11+4 i dag og har nettopp hørt hjertelyden hos jordmor for første gang. Den var sterk og klar. Har allerede vært på UL i uke 7 og uke 10, p.g.a. 2 tidligere aborter, men nå begynner jeg å få troen på at det går vår vei denne gangen!! Tenk at jeg skal få forlate 1. trimester den rette veien denne gangen!!! Måtte bare få det ut!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!!:) Godt å høre,jeg er 12+6,og hadde ultralyd forgje tirsdag pga spontanabort7med utskrpning sist.. det er så godt når vi kan senke skuldrene

Skrevet

Det har vært en berg og dal bane uten like denne gangen. Kjempeglad når jeg har vært på ultralyd og så noen dager senere så kommer panikken snikende igjen. Men nå tror jeg bare det må gå bra!! Det er sikkert noe som kan gå galt ennå, men det kan vi ikke gå rundt å tenke på.... Så nå er det snart offentliggjøring av den store hemmeligheten!! Åhh kjenner at jeg gruer meg litt til det fremdeles, men de kommer jo til å finne det ut før eller senere uansett...

Skrevet

hvorfor gruer du deg til å offentligjøre det?

Skrevet

åh der ga du meg håp om å få høre hjertet i morgen hos jordmor =)) Er ca like langt som deg ...tror jeg.... fikk se hjertet i dag på et gammelt UL apparat og han målte den lille til 3,6 cm...vet ikke om det er helt rett. Tror jeg er 12 uker på fredag...iallefall 8 uker siden testen ble positiv da =))

masse lykke til fremover og til å fortelle alle sammen den gode nyheten =))

Skrevet

Fordi jeg på en måte føler at da blir det mer virkelig... Har hatt to runder med "det gikk ikke bra denne gangen" så jeg orker ikke tanken på en til...

Skrevet

Tjorven: jeg lovet dyrt og hellig at jeg ikke skulle bli redd hvis hun ikke fant den.. Så derfor gikk hun med på å lete.... Måtte rote litt rundt for å finne den også, men det gikk heldigvis til slutt..

Skrevet

jeg har ikke hatt noen tru på at hun kommer til å finne det, men lov å håpe nå iallefall =)) ofte hører de ikke før i uke 14! men er vel litt med hvor tynn man er og hvordan babyen ligger vil jeg tro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...