Gå til innhold

Var hos legen i dag :)


tonebf

Anbefalte innlegg

Sammen kjærsten.... Han vil ikke ha dette barnet, håper jo at han kommer på gli.... Skal på sykehuset neste uke for UL mest sannsynelig :)

 

Uff ting er ikke lett, jeg gleder meg masse til nr 2.... MEn ikke lett når han ikke vil :(

 

Hun trodde jeg var mellom 5-7 uker på vei :)

 

Vet ikke hvor jeg skal med dette.... Bare ville ha det ut :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff den er ikke helt grei.

håper dere kommer frem til en løsning som fungerer.

 

dere får sette dere ned sammen og diskutere for og mot... prøve å se det fra den andres syn...

 

ikke mye til hjelp men jeg tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til en samtale på sykehuset for og veie for og imot neste uke... MEn det som er vanskelig er jo at jeg har bestemt meg :(

 

Jeg vil jo ha!

 

Takk for tanker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tonebf.

 

Eg trur at jenter har lettere for å akseptere slikt enn menn, når det kjem litt uventa på. Dette kom veeeldig uventet på oss som trudde vi måtte til med ny IVF og så plutselig satt den, helt av seg sjølv og aaaaaalt for tidlig. Vår første er berre 1 år... :o Min samboer tok det mykje tyngre enn meg, og såg kun arbeidsmengda og mangelen på søvn i det fjerne, eg såg jo også gleda. No har vi fått nokre veker på baken, og er allereide komt i navnediskusjon, så det går seg til.

 

Gi han litt tid, dersom dette ikkje er en del av planen hans må han kanskje få litt tid å justere planene sine. Du kan jo prøve å fortelle han korleis det føles for deg om dere hadde blitt enige om abort. Å velge vekk noko dere har skapt, om enn i vanvare, en liten uskyldig skapning som ikkje har valgt dette.. En fremtidig baby som han blir pappa til..

Er jo mange veier å gå her, spørs kor mykje du vil pushe han. Vanskelig dette. Håper det ordner seg. Ikkje gjer noko du ikkje vil iallefall. En kan ikkje angre seg på slike avgjerelser.

 

Lykke til med alt sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...