Zeke Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Var på kontroll på sykehuset i dag etter en SA 27 feb. tok en ul og da fikk jeg beskjed om å gå hjem å hoppe i seng med min mann, jeg har eggløsning ,et stort fint egg, håper at vi klarer det denne gangen å at den blir sittans fast i 9 mnd denne gangen. Rareste dama jeg har vært borti, hu sa bokstavlig talt at jeg skulle gå hjem å hoppe i seng osv sa jeg grua meg litt til undersøkelsen å det sa jeg da fikk jeg til svar, trur du ikke jeg har sett dotten din før, (det var hu som tok utskrapningen ) men at hu svarte slik alikavel, skulle sikkert være morsom men HALLO, merklig dame.
lurer på Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Er det mulig,for en dame,sier da ikke noe sånt.."sett dotten din før".. det er det værste.... Lykke til med sengekosen da,håper du lykkes.
Zeke Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 Må innrøme at akkorat nå sitter jeg bare å ler av heile saken , men mest for at det var så ..... merklig måte å snakke på. sa til gubben at vi måtte prøve i kveld for det sa legen, ja da må vi gjøre som legen sier da he he he så får vi se da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå