Gå til innhold

hehe, datteren min er søt da;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har bevisst ikke sagt noe til henne ennå, delvis fordi det blir lenge og vente, delvis fordi jeg ennå ikke føler meg helt trygg på at dette skal gå bra. trodde ikke vi hadde snakket noe om at jeg er gravid foran henne heller.

forrige gang fikk hun nyss i det ganske tidlig, og fortalte det til HELE barnahagen, noe som forsåvidt var greit, helt til jeg mistet:/ var ikke så gøy å forklare en 3 åring at det ikke blir noen baby likevel, i tilegg til å måtte fortelle det til x antall barnehage ansatte.

men uansett, i går var vi en tur på hennes & mauritz for å kjøpe noen klær til henne, da hun plutselig løper bort til baby avdelingen, peker på en dress og sier: mamma, den vil jeg ha til babyen min! hvilken baby da? spør jeg. og da svarer hun: Den som er i magen din vel?!

hehe... får med seg mer en vi tror ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja di barna får med seg utrolig mye altså!! Er overassket selv enkelte ganger :))

Di er herlige da!!!!!:)

Skrevet

ja de er jo skjønne:) aner ikke når hun har fått det med seg, vi har vært veldig forsiktige med å snakke om det foran henne.

men synes det var så søtt:) så får det heller være offentlig nå da. regner med hele barnehagen vet det når jeg henter henne i dag. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...