Gå til innhold

er dette nomalt?

pergojenta*er blitt mamma :)*

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte på pergo for 18 dager siden... fikk ingen bivirkninger de dagene jeg tok tabelettene... men nå... omg.. har så mye humørforstyrrelser at det er helt sjukt..huff isted sloss jeg med vaskemaskina.. er det bare jeg som har det sånn? eller ? veit nesten ikke om jeg orker flere kurer.. kjenner ikke meg selv igjen lenger.. noen som har tatt over kroppen min :( og jeg tok bare enkel dose.. lurer på hva en evnt sterkere kur gjør....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, kjenner meg igjen. Jeg hadde også humørsvingninger. Sinna og gald og fortvilet om hverandre. Bivirkningene av pillene kan vare i pergomnd og pasuemnd etter. Jeg hadde hetetokter i tillegg. (gikk på dobbel kur), og kjente heller ikke noe til bivirkningene før det hadde gått noen dager. Får håpe det klaffer for deg da! At det er vel verdt å slåss med vaskemaskinen, til slutt ;)

Lykke til!

Skrevet

ja.. har merka litt av hetetoktene og.. pluss har hatt masse vondt i magen... og positive el tester i flere dager... skjønner egentlig ingenting.. he he... ja hadde et håp om at jeg slapp bivirkninger... men så feil ... har det sånn som du, veldig følsom... haha.. er ikkje bare vaskemskina jeg har sloss med... i går var det søppelkassen... håper ingen så meg.. flau...huff...

Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte! Har bare tatt en enkel kur, men kjenner verken igjen kroppen eller psyken. Har en gutt på 3 som har fått merke at tålmodigheten min er rimelig mye mindre, for å si det sånn... stakkars.

Og, El testene har vært positive i dagesvis, så jeg aner jo egentlig ikke når El er.

Dritt-piller, spør du meg! Men pipa får vel en annen lyd hvis vi faktisk blir gravide av dem, da er alt verdt det!

Skrevet

ja har ikkje akkuratt så mye positivt å si om pergo akkuatt nå nei...har gitt opp alle EL testene jeg nå.. lei av å leke kjemiker... :) men vi får krysse fingrene for at vi lykkes alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...