Gå til innhold

Fantastisk flott Rimi pakke:):):):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått Rimi pakken i dag og er ordentlig imponert:)

Den beste og største gratis pakken jeg har fått:)

1 avent flaske

1 avent smokk

4 up&go bleier

1 pk pampers våtservietter

1pk Libero skifteunderlag

1pk Natusan våtservietter

1 liten flaske Natusan baby oil

1 par ammeinnlegg

1 pose (liten) blenda sensitive

2 stk tannkremer en til mor en til barnet:)

1 pk Libresse maxi goodnight

1 stk bleiekort på Pampers.

Noe å glede seg til:) Så har en det beste i hus til barnet kommer og for mor:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var jo mye i den=) Når fikk du pakken i forhold til termin?

Skrevet

Hei!

Lurer også på når du fikk den? Registrerte meg på siden deres for tre uker siden- forstod det slik at vi får "henteseddel" i posten som kan benyttes i butikken... Har enda ikke fått noe fra de.

Vet ikke om de sender ut i forhold til termin, i så fall må jeg nok vente litt til. Termin 17. mai...

Skrevet

Man får hentelappen når det ca er 3 uke rigjen til termin du registrete tror jeg :o)

Har hørt mye fint om denne pakken så gleder meg til å få den nå snart :o)

Skrevet

Hvor registrerer man seg for å få denne pakken? Jeg prøvde å gå inn på rimi.no men jeg skjønte ingenting jeg..

Skrevet

Du går inn på www.rimi.no Trykk "fordeler" oppe til høyre, og så på "barnepakke" på undermenyen som dukker opp :)

Skrevet

har også fått denne pakken til min minste på 9mnd,den også den fra 6 mnd til 12mnd, kjempe fine pakker:)

Skrevet

Hei.

Jeg fikk hentelappen i går og da var det 13 dager igjen til termindato:):):)

Skrevet

Jeg fikk hentelappen igår, å termindatoen er idag...

Skrevet

Det hjelper lite å få hentelappen, når Rimi aldri har pakken i butikken... sukk...

Skrevet

har bestilt sånn.. menneh..e jo ingen rimi butikka i tromsø!! :o

så får se om æ ska nåkka innom finnsnes inermaste fremtid;)

Skrevet

men får da kun denne til første unge, eller bare en baby, etter det jeg har forstått. Eller har jeg misforstått (håper;-)

Skrevet

ja hvor er denne butikken, mulig jeg er dum som ikke har sett det, men jeg bor på hvaler da, hahha..... noen som vet hvor nærmeste er....

Skrevet

Jeg bestilte denne pakken i november og jeg har fortsatt ikke fått hentelapp. :(

Skrevet

Nei bestillte også pakken rundt oktober/november og trodde i grunnen de hadde glemt meg jeg. Men så for ett par uker siden fikk jeg en mail i fra de,en sånn type undersøkelse hvor jeg kunne svare på om jeg var fornøyd med inholdet i pakken...Jeg svarte de tilbake at det var vanskelig å svare på siden jeg ikke hadde sett snurten til no pakke enda...Fikk faktisk mail igjenn...hehe de beklaget veldig at den undersøkelses mailen var blitt sendt til meg for tidlig og at de ikke sendte ut hente lapp før det var minst 3 uker til termin. Men at jeg skulle nok få jeg også når jeg kom så langt...så nå venter jeg i spenning! Høres no ut som om det er bra greier ;o)

ang libero pakken forresten..der har jeg fått begge pakkene allerede,alså den en sku få når barnet var rundt 6 mnd..var no det som sto på hente lappen siste gangen i alle fall,men innholdet i pakken var dønn likt som i nyfødt pakken...tror det har gått litt i krøll der men men,ikke at en har betalt noe for det så klager ikke ;o)

Skrevet

Da man bestiller rimi pakken står det etter du og lagret deg at hente lappen kommer i uke.. jeg får min i uke 17.

Skrevet

Det høres jo veldig lovende ut, men jeg har ennå tilgode å få hentelappen... Det sto i mailen fra de at den skulle komme i uke 10. Nå er vi i slutten av uke 12. Har vært frekk nok til å sende mail og etterlyse den, men har ikke fått noe svar ennå ;-)

Gleder meg nå uansett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...