Gå til innhold

Tidlig UL

Mamma til lille Amalie:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå tidlig i uke 6 og skal på ultralyd i morgen...hadde en sa sist så klarer ikke vente lenger og klarer ikke glede meg 100% over at jeg skal få barn:) er så sinnsykt redd for å miste igjen, tror likson ikke det er noe der selvom jeg har symptomer som såre bryster,hyppigere vannlatning (på natt), murringer imagen og sinnsykt trøtt +++ 5 positive tester... Har noen vært på tidlig ul i uke 6 og sett noe? eller må jeg gå skuffet hjem imorgen ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk se to bankende hjerter i slutten av uke 6 :)

Det skal være mulig å se, men ikke fortvil om du ikke gjør det.Kanskje er du ikke så langt på vei som du tror? Noen må tilbake uken etter og får da se hjertet banke. Forstår du er urolig,jeg var kjempe nervøs og er enda mer nervøs til ultralyden i uke 11. Helt normalt

Lykke til :)

Skrevet

Heei!!jeg har vært på ultralyd i dag og er 6 uker på vei!så et bittelite embry på 4mm og et blinkende hjerte...er så lykkelig for har hatt vondt i magen en gang,og de trodde de kunne være utenfor livmor men det var det ikke!!! er sååå glaaaad:)lykke til...:)

Skrevet

Jeg var på UL igår, trodde jeg var 8+1, men ble satt tilbake to uker..så er nå 6+3...litt nedtur, men fikk se et hjerte som slo, det var stort sett det:) Utvendig UL hadde jeg da:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...